20180628_sliderFundacionNaturgy_CA

Promovem la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica. I per això impulsem activitats tècniques, educatives, culturals i socials que contribueixin a una societat més justa i respectuosa amb el medi ambient.

Activitats destacades

• 25juny
    27jul.
    Un viatge a través de la ciència
    Un viatge a través de la ciència

Casal d’estiu del Museu del Gas

• 04jul.
    22ag.
    Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas
    Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas

Els dimecres de juliol i agost al capvespre, el Mirador del Museu del Gas es convertirà en escenari i finestra d’una selecció de propostes teatrals contemporànies, a cura de la companyia Ruta 40.

• 09jul.
    17jul.
    Activitats educatives i culturals a Madrid
    Activitats educatives i culturals a Madrid

En col·laboració amb la Fundación Secretariado Gitano, Cáritas i Cruz Roja, la Fundació ofereix un programa d’activitats enfocades a l’eficiència i a l’estalvi energètic adreçat a nens i joves en situació de vulnerabilitat. A la tarda, podràs visitar de manera gratuïta l’Energytruck, una exposició mòbil sobre l’energia i com la podem consumir de forma responsable.

• 20jul.
    25nov.
    “Hi jugues? Pensem en energia!”
    Educació i cultura
    “Hi jugues? Pensem en energia!”

Coneixem bé l’energia que ens envolta? Com som capaços els éssers humans de produir energia? Com es creava l’energia en el passat, sense la tecnologia dels nostres dies?

Iconos_Home_exportacionMés de 220.000 beneficiaris

A través dels nostres programes

Iconos_Home_MuseoMés de 180.000 visitants

Entre els tres museus que gestionem