slider_fondo_solidario_CA

Promovem la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica. I per això impulsem activitats tècniques, educatives, culturals i socials que contribueixin a una societat més justa i respectuosa amb el medi ambient.

Activitats destacades

• 20jul.
    25nov.
    Exposició “Hi jugues? Pensem en energia!”. Vila de Cruces
    Exposició “Hi jugues? Pensem en energia!”. Vila de Cruces

Coneixem bé l’energia que ens envolta? Com som capaços els éssers humans de produir energia? Com es creava l’energia en el passat, sense la tecnologia dels nostres dies?

• 07nov.
    22nov.
    Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Guadalajara
    Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Guadalajara

A Guadalajara, amb motiu de la celebració del seminari “Energia i qualitat de l’aire: diagnòstic i respostes”, la Fundació Naturgy ha presentat una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta del 7 al 22 de novembre de 2018.

• 22nov.
    23nov.
    Seminari «Mobilitat amb gas natural: la solució per al Brasil». Rio de Janeiro
    Seminari «Mobilitat amb gas natural: la solució per al Brasil». Rio de Janeiro

Solucions tecnològiques i beneficis ambientals i econòmics de l’ús del gas natural. Anàlisi del seu ús en el transport privat, públic i de mercaderies i marc legal al Brasil.

• 23nov.
    24nov.
    Activitat: Cleanairs a “#Imperdible_03/Ciudades”. Madrid
    Activitat: Cleanairs a “#Imperdible_03/Ciudades”. Madrid

La Fundació Naturgy presenta a #Imperdible_03 de la Fundació Cotec, un joc inèdit que aborda el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn.

Iconos_Home_exportacionMés de 230.000 beneficiaris

A través dels nostres programes

Iconos_Home_MuseoMés de 180.000 visitants

Entre els tres museus que gestionem