slider_Andris_Piebalgs_CA
slider_efigy_education_CA
slider_fondo_solidario_CA(1)

Promovem la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica. I per això impulsem activitats tècniques, formatives, divulgatives i socials que contribueixin a una societat més justa i respectuosa amb el medi ambient.

Activitats destacades

• 01set.
    30juny
    Activitat “Programa d’Aprenentatge-Servei. La despesa energètica”. Espanya

L’Aprenentatge-Servei és una proposta didàctica que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte, en el qual els participants es formen treballant a partir de necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

• 07oct.
    13des.
    Exposició “La bellesa de la màquina. Fotografia industrial de Ramon de Baños (1890-1980)”. Barcelona

L’obra de Ramon de Baños compta amb un llenguatge propi que ens ensenya a mirar d’una altra manera la bellesa de la fotografia de gènere industrial.

• 04nov.
    Jornada “Polítiques i mesures contra la pobresa energètica”. Madrid

Ens complau convidar-te a la jornada sobre “Polítiques i mesures contra la pobresa energètica”, organitzada en col·laboració amb la Universitat de Barcelona, en què participaran diversos experts destacats del sector.

• 09nov.
    Activitat “XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid: Visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque”

La Fundació Naturgy se suma a la XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid oferint una visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque.

Totes les activitats

Projectes destacats