slider_seminario_CA-etiquetatge
slider_programa_educativo_CA
slider_calm_technology_CA
slider_fondo_solidario_CA(1)

Promovem la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica. I per això impulsem activitats tècniques, formatives, divulgatives i socials que contribueixin a una societat més justa i respectuosa amb el medi ambient.

Activitats destacades

• 20jul.
    24març
    Exposició “Hi jugues? Pensem en energia!”. Vila de Cruces
    Exposició “Hi jugues? Pensem en energia!”. Vila de Cruces

Coneixem bé l’energia que ens envolta? Com som capaços els éssers humans de produir energia? Com es creava l’energia en el passat, sense la tecnologia dels nostres dies?

• 20març
    24març
    Activitat “Cleanairs al Saló de l’Ensenyament”. Barcelona
    Activitat “Cleanairs al Saló de l’Ensenyament”. Barcelona

La Fundació Naturgy presenta un joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn a l’Espai Ciència del Saló de l’Ensenyament, a la Fira de Barcelona.

07abr.
    Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Madrid
    Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Madrid

Amb motiu de la celebració del seminari a Madrid “Etiquetatge ambiental de vehicles i gestió de la contaminació urbana”, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta del 28 de març al 7 d’abril del 2019.

• 28març
    Seminari “Etiquetatge ambiental de vehicles i gestió de la contaminació urbana”. Madrid
    Energia i medi ambient

Com l’etiquetatge ambiental dels automòbils pot contribuir a reduir les emissions contaminants? Com s’organitzen les Administracions implicades per fer front als episodis puntuals d’alta contaminació local? Quina és l’experiència pròpia i la d’altres països més avançats?

31març
    Activitat “Cleanairs a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación”. Madrid
    Activitat “Cleanairs a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación”. Madrid

La Fundació Naturgy presenta el seu joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación, que se celebrarà a la Setmana de l’Educació.

• 08abr.
    Activitat “Cleanairs al Inspirational Festival 2019”. Madrid
    Activitat “Cleanairs al Inspirational Festival 2019”. Madrid

La Fundació Naturgy presenta el seu joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn al Inspirational Festival 2019, que se celebrarà al Cercle de Belles Arts de Madrid.

Totes les activitats

Projectes destacats