slider_calm_technology_CA
slider_programa_educativo_CA
slider_fondo_solidario_CA(1)

Promovem la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica. I per això impulsem activitats tècniques, formatives, divulgatives i socials que contribueixin a una societat més justa i respectuosa amb el medi ambient.

Activitats destacades

• 14maig
    12jul.
    Exposició “Fent història a Panamà i al món”. Ciutat de Panamà

Del 14 de maig al 12 de juliol de 2019, amb motiu del 20è aniversari de l’arribada de Naturgy a Panamà, presentem una exposició a la Biblioteca Nacional Ernesto J. Castillero R.

• 11juny
    13juny
    II Fòrum Tecnològic “Bases cientificotècniques per a la millora de la qualitat de l’aire a Espanya”. València

En aquest fòrum tecnològic analitzarem la problemàtica actual de la qualitat de l’aire a les ciutats, un problema tan important com el canvi climàtic i amb efectes adversos per a la salut de les persones més immediats.

• 20juny
    Energy Prospectives. Madrid

Ens complau convidar-te a una nova conferència d’Energy Prospectives. Aquesta iniciativa reuneix figures del sector energètic reconegudes a escala internacional.

• 09set.
    10set.
    I Congrés Internacional “Una energia que va il·luminar el món”. Barcelona

En el seu objectiu de donar suport a la divulgació i la sensibilització entorn de l’energia, els pròxims dies 9 i 10 de setembre, la Fundació Naturgy presentarà a Barcelona un congrés internacional titulat “Una energia que va il·luminar el món”.

Totes les activitats

Projectes destacats