slider_Els-Juliols_CA
slider_programa_educativo_CA
slider_fondo_solidario_CA(1)

Promovem la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica. I per això impulsem activitats tècniques, formatives, divulgatives i socials que contribueixin a una societat més justa i respectuosa amb el medi ambient.

Activitats destacades

• 23set.
    24set.
    Activitat “The Circular Challenge. Innovació per a una energia renovable i circular” a la 45a Reunió Anual de la Societat Nuclear Espanyola. Vigo

La Fundació Naturgy presenta “The Circular Challenge”, una experiència que presenta el gas renovable com una font d’energia clau per frenar el canvi climàtic i afavorir l’economia circular.

• 09nov.
    Activitat “XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid: Visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque”

La Fundació Naturgy se suma a la XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid oferint una visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque.

Totes les activitats

Projectes destacats