Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “The Circular Challenge. Innovació per a una energia renovable i circular” a #Imperdible_04/Planeta. Madrid

07/06/2019 @ 09:00 - 20:00

Circular Challenge

Els objectius de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides preveuen desafiaments complexos en l’àmbit de l’energia. Per assolir aquestes metes globals en l’Agenda 2030, la innovació tecnològica serà un ingredient imprescindible, afavorint la creació d’una font d’energia renovable que garanteixi la descarbonització, eliminant el CO2 i millorant la qualitat de l’aire del nostre entorn.

La Fundació Naturgy presenta “The Circular Challenge”, una experiència tecnològica i participativa que, mitjançant la ludificació, permet descobrir com el gas renovable és una font d’energia clau per frenar el canvi climàtic i afavorir l’economia circular. Els participants comprendran com es crea el gas renovable, els usos que permet i el seu paper fonamental en el futur com a energia neta i sostenible. Aquesta proposta, que es pot desenvolupar en diferents nivells de dificultat, és una eina excel·lent per transferir coneixement expert a estudiants de secundària, universitaris, així com públic en general. A més de tractar qüestions tècniques, l’experiència planteja el treball en valors, el desenvolupament del sentit crític, el civisme i el compromís social.

Imperdible_04, organitzat per la Fundación Cotec en col·laboració amb l’Ajuntament de Madrid, és un esdeveniment experiencial i participatiu sobre innovació que en la seva edició actual se centrarà a mostrar la importància de la innovació com a motor per assolir els 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS). A través de múltiples experiències immersives, els assistents a la convocatòria descobriran com l’assoliment de les metes que planteja l’Agenda 2030 global requereix la implementació de mesures i polítiques governamentals, a més de la intervenció d’empreses del sector privat i la conscienciació i implicació ciutadana.

Mostra els detalls

Data: