Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat «XVIII Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid: Visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque»

17/11/2018 @ 09:00 - 14:00

Museo Bolarque programa educativo

Aquest itinerari didàctic, que partirà de la seu de la Fundació a Madrid, et conduirà a l’enclavament privilegiat on es troba Salto de Bolarque. Aquesta experiència única et permetrà descobrir un equipament museístic de primer nivell, considerat un testimoni únic de la indústria elèctrica, concretament sobre la producció d’electricitat per mitjà de la força de l’aigua.

La Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid, que se celebra del 5 al 18 de novembre de 2018, és un esdeveniment de divulgació científica i participació ciutadana que organitza la Fundación para el Conocimiento madri+d amb l’objectiu d’involucrar de manera activa els ciutadans en la ciència, la tecnologia i la innovació i, de manera especial, els més joves per fomentar les vocacions científiques tot eliminant les barreres de gènere des dels primers cicles formatius.

Dates. Dissabte, 17 de novembre de 2018.

Horari. De 9:00 a 14:00.

Ubicació. Avenida de San Luis, 77 – 28033 Madrid (punt de recollida i d’arribada dels participants per al trasllat a Bolarque amb autobús)

Preu. Gratuït.

Inscripció. educacionfundacion@naturgy.com.

Més informació. Es recomana que els participants portin roba còmoda i un petit refrigeri per a la jornada.

Mostra els detalls

Data: