Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitats educatives i culturals a Madrid

09/07/2018 @ 08:00 - 17/07/2018 @ 17:00

La Fundació Naturgy, en col·laboració amb la Fundación Secretariado Gitano, Cáritas i Cruz Roja, oferirà del 9 al 17 de juliol un programa d’activitats sobre eficiència energètica adreçat a nens i joves en situació de vulnerabilitat, d’edats compreses entre els 3 i els 14 anys. Els tallers mostren, d’una manera lúdica i didàctica, diferents iniciatives per a l’ús responsable de l’energia.

La proposta es complementarà amb la visita de l’Energytruck, una exposició mòbil de la Fundació Naturgy, ubicada en un gran camió sostenible que mostra, d’una manera visual i interactiva, què és l’energia i com la podem consumir de forma responsable. L’exposició mòbil Energytruck estarà oberta al públic i es podrà visitar de manera gratuïta de 16.00 a 19.00 hores.

La proposta de la Fundació Naturgy iniciarà el recorregut el dilluns 9 de juliol a la seu de la Fundación Secretariado Gitano, a l’avinguda del Parque de Palomeras Bajas de Madrid. Posteriorment, es desplaçarà a les seus de Cáritas, al passeig de la Ermita del Santo amb Vía Carpetana de Madrid, el dimarts 10 de juliol; al Wanda Metropolitano de Madrid, els dies 11 i 12 de juliol; i a la carretera de la Estación de Hortaleza, número 16, de Madrid, el divendres 13 de juliol. Durant la setmana següent, l’exposició mòbil es podrà visitar a la seu de la Cruz Roja, al carrer d’Emilio Muñoz, davant del carrer de Santa Leonor, el dimarts 17 de juliol.

Dates. Del 9 al 17 de juliol de 2018.

Horari. Consulteu la descripció de l’activitat.

Ubicació. Diverses ubicacions de Madrid.

Preu. Gratuït.

Inscripció. Activitat lliure.