Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Homenatge a Jorge Wagensberg”. Barcelona

01/12/2018 @ 10:00 - 20:00

Homenaje a Jorge Wagensberg

L’Associació Catalana de Comunicació Científica, en col·laboració amb CosmoCaixa, el Museu de la Ciència de l’Obra Social «la Caixa» i la Fundació Naturgy, presenta una jornada en homenatge a Jorge Wagensberg amb l’objectiu de reconèixer la figura del divulgador científic i museògraf. La directora d’Educació i Divulgació de la Fundació Naturgy, Eva Buch, participarà en la jornada amb una xerrada sobre educació en l’àmbit de l’energia, juntament amb altres personalitats reconegudes de l’àmbit de la divulgació científica i tècnica a Catalunya.

Jorge Wagensberg (1948-2018) va ser físic i doctorat per la Universitat de Barcelona, on va exercir com a professor del 1981 al 2016. També va ser deixeble del Dr. Ilya Prigogine, premi Nobel de Química l’any 1977, referent per a Wagensberg en el seu estudi sobre estructures dissipatives. La seva gran inquietud per la divulgació científica li va permetre ocupar el càrrec de director, l’any 1991, de l’antic Museu de Ciència de Barcelona, que va renovar completament fins a convertir-lo en l’actual CosmoCaixa.

Pots consultar el programa complet de la jornada i inscriure-t’hi gratuïtament aquí (http://www.accc.cat/index/wagensberg_jornada).

Dates. Dissabte, 1 de desembre de 2018.

Horari. De 10:00 a 20:00.

Ubicació. Auditori de CosmoCaixa (c/ Isaac Newton, 26 – 08022 Barcelona)

Preu. Gratuït.

Inscripció. Inscriu-t’hi aquí