Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari “La millora de la qualitat de l’aire a les ciutats europees”. Brussel·les

07/05/2019 @ 16:00 - 18:30

L’esdeveniment també inclourà una presentació del llibre “La qualitat de l’aire a les ciutats. Un repte mundial”, dirigit per Xavier Querol i 17 contribuents experts. Els assistents rebran una còpia del llibre.

María Eugenia Coronado, directora general de la Fundació Naturgy, i Daniel Calleja Crespo, Director General de la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea, inauguraran l’esdeveniment. Els seguirà un discurs d’obertura de Nathalie Roebbel, Coordinadora de Contaminació de l’Aire i Salut Urbana de l’Organització Mundial de la Salut i un panell d’experts per discutir solucions per abordar la contaminació de l’aire a les zones urbanes.

15:30h Registre

16:00h Sessió d’obertura
María Eugenia Coronado, Directora General, Fundació Naturgy.
Daniel Calleja Crespo, Director General de la Direcció General de Medi Ambient, Comissió Europea.

16:30h  Discurs d’obertura: La qualitat de l’aire i els seus efectes en la salut
Nathalie Roebbel, Coordinadora de Contaminació de l’Aire i Salut Urbana, Organització Mundial de la Salut. Descarregar ponència

17:00h Les ciutats europees i les seves experiències per fer front als canvis de la qualitat de l’aire:

Madrid: foment de vehicles d’energies alternatives per a la mobilitat urbana
Juan Azcárate Luxán, Subdirector General d’Energia i Canvi Climàtic, Ajuntament de Madrid. Descarregar ponència

Berlín: la zona de baixes emissions més eficient
Martin Lutz, Cap de Sector de Gestió de la Qualitat de l’Aire, Departament de Medi Ambient, Transport i Protecció del Clima del Senat. Descarregar ponència

Milà i Llombardia: anàlisi i perspectives sobre la qualitat de l’aire i l’impacte de la crema de fusta
Guido Lanzani, Cap de la Unitat de Qualitat de l’Aire, Àrea de Monitorització Ambiental, ARPA Llombardia. Descarregar ponència

18:00h Taula rodona

18:30h Còctel de recepció

lapiz-blanco