Aquest activitat ja ha passat.

Seminari “Transicions energètiques. Un repte mundial”. Madrid

12 març
seminario-tarragona-mercado-electrico

La transició energètica és el procés que ha anat transformant el model energètic arreu del món els últims anys.

Descripció de l'activitat

La Fundació Naturgy ha organitzat el seminari per oferir la visió d’experts de primer nivell en les polítiques de transició energètica, aportant la seva visió a nivell mundial i destacant la realitat de països de la Unió Europea.

9:00h  Acte d’obertura
Sr. Rafael Villaseca, president, Fundació Naturgy.
Sr. José Domínguez Abascal, secretari d’Estat d’Energia, Ministeri per a la Transició Ecològica, Govern d’Espanya.

09:30h Transicions energètiques: Perspectives de l’Agència Internacional de l’Energia
Sr. Paul Simons, director Executiu Adjunt, Agència Internacional de l’Energia.

10:00h Col·loqui

10:15h Pausa cafè

10:45h La transició energètica a la República Federal d’Alemanya: balanç i perspectives
Sr. Christoph Burger, professor, European School of Management and Technology (ESMT Berlín).

11:15h La transició energètica a França: la Llei d’agost de 2015 i el Pla sobre el Clima de juliol de 2017. Balanç
Sra. Lola Vallejo, directora Programa Clima, Institut de Desenvolupament Sostenible (IDDRI).

11:45h Col·loqui

12:00h Acte de clausura
Sr. Martí Solà, director general, Fundació Naturgy.
Sr. Joan Herrera Torres, director general del Instituto para la Diversificación y Ahorro de la Energía (IDAE).

lapiz-blanco
12 de març de 2019, de 9 a 13h
Seu de Naturgy – Avinguda de San Luis, 77
Aforament limitat
Traducció simultània en anglès i castellà durant la jornada.
Si necessites traducció en llengua de signes, sol·licita-ho aquí.
Imprimir programa

Les places per assistir a l’acte a Madrid estan esgotades. Pots assistir a la retransmissió en directe per videoconferència des de les seus de Barcelona i la Corunya.

Informació d'interès