• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari “Transicions energètiques. Un repte mundial”. Madrid

12/03/2019 @ 09:00 - 13:00

La Fundació Naturgy ha organitzat el seminari per oferir la visió d’experts de primer nivell en les polítiques de transició energètica, aportant la seva visió a nivell mundial i destacant la realitat de països de la Unió Europea.

9:00h  Acte d’obertura
Sr. Rafael Villaseca, president, Fundació Naturgy.
Sr. José Domínguez Abascal, secretari d’Estat d’Energia, Ministeri per a la Transició Ecològica, Govern d’Espanya.

09:30h Transicions energètiques: Perspectives de l’Agència Internacional de l’Energia
Sr. Paul Simons, director Executiu Adjunt, Agència Internacional de l’Energia.

10:00h Col·loqui

10:15h Pausa cafè

10:45h La transició energètica a la República Federal d’Alemanya: balanç i perspectives
Sr. Christoph Burger, professor, European School of Management and Technology (ESMT Berlín).

11:15h La transició energètica a França: la Llei d’agost de 2015 i el Pla sobre el Clima de juliol de 2017. Balanç
Sra. Lola Vallejo, directora Programa Clima, Institut de Desenvolupament Sostenible (IDDRI).

11:45h Col·loqui

12:00h Acte de clausura
Sr. Martí Solà, director general, Fundació Naturgy.
Sr. Joan Herrera Torres, director general del Instituto para la Diversificación y Ahorro de la Energía (IDAE).

lapiz-blanco
12 de març de 2019, de 9 a 13h
Seu de Naturgy – Avinguda de San Luis, 77
Aforament limitat
Traducció simultània en anglès i castellà durant la jornada.
Si necessites traducció en llengua de signes, sol·licita-ho aquí.
Imprimir programa

Les places per assistir a l’acte a Madrid estan esgotades. Pots assistir a la retransmissió en directe per videoconferència des de les seus de Barcelona i la Corunya.

Mostra els detalls

Data: