Agenda d'activitats

Ver Histórico

• Vila de Cruces
    Exposició “Hi jugues? Pensem en energia!”. Vila de Cruces

Coneixem bé l’energia que ens envolta? Com som capaços els éssers humans de produir energia? Com es creava l’energia en el passat, sense la tecnologia dels nostres dies?

• Madrid
    “Calm technology i el futur del sector energètic” amb la cíborg antropòloga Amber Case. Madrid

“Siguem innovadors, però no perdem humanitat”

“Que les tecnologies no ens treguin temps”

• Barcelona
    Activitat “Cleanairs al Festival YoMo”. Barcelona

La Fundació Naturgy presenta un joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn al Festival del Mòbil per a Joves, de GSMA i Mobile World Capital Barcelona.

• Madrid
    Seminari “Transicions energètiques. Un repte mundial”. Madrid

La transició energètica és el procés que ha anat transformant el model energètic arreu del món els últims anys.

• Barcelona
    Activitat “Cleanairs al Saló de l’Ensenyament”. Barcelona

La Fundació Naturgy presenta un joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn a l’Espai Ciència del Saló de l’Ensenyament, a la Fira de Barcelona.