Històric d'activitats

• Seminari “Rehabilitació energètica: de les estratègies polítiques a la pràctica”. Barcelona

Ens complau convidar-te a la jornada sobre “Rehabilitació energètica: de les estratègies polítiques a la pràctica”, organitzada en col·laboració amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, en la qual participaran diversos experts destacats del sector.

Més informació
  • Talkson “Desenvolupant la transició energètica i el paper del gas natural”, amb Vaclav Smil. Madrid

La Fundació Naturgy té el plaer de convidar-te al segon talkson, en què Vaclav Smil descriurà les característiques de les transicions energètiques al llarg de la història i analitzarà el paper que ha de desenvolupar el gas natural en la transició actual.

Més informació
  • Activitat “XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid: Visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque”

La Fundació Naturgy se suma a la XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid oferint una visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque.

• Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Barcelona

Amb motiu de la celebració de la 24a edició de la Setmana de la Ciència, impulsada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta en IDAEA-CSIC del 8 al 17 de novembre de 2019.

• Jornada “Polítiques i mesures contra la pobresa energètica”. Madrid

Ens complau convidar-te a la jornada sobre “Polítiques i mesures contra la pobresa energètica”, organitzada en col·laboració amb la Universitat de Barcelona, en què participaran diversos experts destacats del sector.

• Tercera edició “Energy Prospectives”. Madrid

La Fundació Naturgy i l’IESE presenten la tercera edició d’Energy Prospectives, una sèrie de converses d’alt nivell sobre les condicions econòmiques, reguladores i tecnològiques que s’entreveuen per al futur del sector energètic.

Més informació
  • Seminari “Generació elèctrica distribuïda: impactes i implementació”. Santiago de Compostel·la

L’objectiu d’aquest seminari és analitzar en detall l’impacte d’aquesta descentralització en el sistema europeu i espanyol i presentar experiències d’implantació a tres àmbits diferents: residencial, terciari i de barri.

Més informació
  • Activitat “The Circular Challenge. Innovació per a una energia renovable i circular” a la 45a Reunió Anual de la Societat Nuclear Espanyola. Vigo

La Fundació Naturgy presenta “The Circular Challenge”, una experiència que presenta el gas renovable com una font d’energia clau per frenar el canvi climàtic i afavorir l’economia circular.

• Els Juliols “Digitalització: casos pràctics a 7 sectors”. Barcelona

El curs d’estiu Els Juliols abordarà el procés de transformació digital viscut per companyies que representen set sectors rellevants del món empresarial.

• Energy Prospectives. Madrid

Ens complau convidar-te a una nova conferència d’Energy Prospectives. Aquesta iniciativa reuneix figures del sector energètic reconegudes a escala internacional.

Més informació
  • II Fòrum Tecnològic “Bases cientificotècniques per a la millora de la qualitat de l’aire a Espanya”. València

En aquest fòrum tecnològic analitzarem la problemàtica actual de la qualitat de l’aire a les ciutats, un problema tan important com el canvi climàtic i amb efectes adversos per a la salut de les persones més immediats.

Més informació
  • Activitat “The Circular Challenge. Innovació per a una energia renovable i circular” a #Imperdible_04/Planeta. Madrid