Històric d'activitats

• Seminari “L’economia circular i la transició energètica”. Pamplona

L’objectiu d’impulsar una economia més sostenible, amb menys consum d’energia i una millor utilització dels recursos disponibles, està molt present en les Estratègies Europees.

• Activitat “Cleanairs al Inspirational Festival 2019”. Madrid

La Fundació Naturgy presenta el seu joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn al Inspirational Festival 2019, que se celebrarà al Cercle de Belles Arts de Madrid.

Més informació
  • Activitat “Cleanairs a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación”. Madrid

La Fundació Naturgy presenta el seu joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación, que se celebrarà a la Setmana de l’Educació.

Més informació
  • Seminari “Etiquetatge ambiental de vehicles i gestió de la contaminació urbana”. Madrid

Com l’etiquetatge ambiental dels automòbils pot contribuir a reduir les emissions contaminants? Com s’organitzen les Administracions implicades per fer front als episodis puntuals d’alta contaminació local? Quina és l’experiència pròpia i la d’altres països més avançats?

• Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Madrid

Amb motiu de la celebració del seminari a Madrid “Etiquetatge ambiental de vehicles i gestió de la contaminació urbana”, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta del 28 de març al 7 d’abril del 2019.

Més informació
  • Presentació de llibre “La fiscalitat energètica. Sentit, objectius i criteris d’aplicació”. Barcelona

La Fundació Naturgy, en col·laboració amb el Col·legi d’Economistes de Catalunya, té el plaer de convidar-te a la presentació del llibre La fiscalidad energética. Es lliurarà un exemplar del llibre a tots els assistents.

• Activitat “Cleanairs al Saló de l’Ensenyament”. Barcelona

La Fundació Naturgy presenta un joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn a l’Espai Ciència del Saló de l’Ensenyament, a la Fira de Barcelona.

• Seminari “Transicions energètiques. Un repte mundial”. Madrid

La transició energètica és el procés que ha anat transformant el model energètic arreu del món els últims anys.

• Activitat “Cleanairs al Festival YoMo”. Barcelona

La Fundació Naturgy presenta un joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn al Festival del Mòbil per a Joves, de GSMA i Mobile World Capital Barcelona.

Més informació
  • “Calm technology i el futur del sector energètic” amb la cyborg antropòloga Amber Case. Madrid

“Siguem innovadors, però no perdem humanitat”

“Que les tecnologies no ens treguin temps”

• Seminari “El gas renovable i l’economia circular”. Valladolid

El gas renovable és part de la solució de l’economia circular, la qual té com a objectiu que el valor dels productes, els materials i els recursos es mantingui en l’economia durant el màxim temps possible, reduint al mínim la generació de residus.

• Activitat “Juvenalia 2018: Descobreix l’energia!”. Madrid

La Fundació Naturgy estarà present al Saló Juvenalia, que se celebrarà del 5 al 9 de desembre de 2018 a la Fira de Madrid.