Històric d'activitats

• Energy Prospectives. Madrid

Ens complau convidar-te a una nova conferència d’Energy Prospectives. Aquesta iniciativa reuneix figures del sector energètic reconegudes a escala internacional.

Més informació
  • II Fòrum Tecnològic “Bases cientificotècniques per a la millora de la qualitat de l’aire a Espanya”. València

En aquest fòrum tecnològic analitzarem la problemàtica actual de la qualitat de l’aire a les ciutats, un problema tan important com el canvi climàtic i amb efectes adversos per a la salut de les persones més immediats.

Més informació
  • Activitat “The Circular Challenge. Innovació per a una energia renovable i circular” a #Imperdible_04/Planeta. Madrid

La Fundació Naturgy presenta “The Circular Challenge”, una experiència que presenta el gas renovable com una font d’energia clau per frenar el canvi climàtic i afavorir l’economia circular.

• Dia Internacional dels Museus al Museu Bolarque

El Museu Bolarque de la Fundació Naturgy se suma al Dia Internacional dels Museus (DIM), una iniciativa que se celebra el 18 de maig i que té per objectiu apropar el públic general a les institucions museístiques i al patrimoni cultural.

Més informació
  • Seminari “La millora de la qualitat de l’aire a les ciutats europees”. Brussel·les

L’esdeveniment serà una oportunitat per discutir el paper de les ciutats en la lluita contra la contaminació de l’aire i reflexionar sobre les millors pràctiques de líders com Berlín, Milà i Madrid. El panell comptarà amb representants d’aquestes tres ciutats europees, i discutirà els desafiaments que enfronten i les solucions que han implementat.

• Seminari “L’economia circular i la transició energètica”. Pamplona

L’objectiu d’impulsar una economia més sostenible, amb menys consum d’energia i una millor utilització dels recursos disponibles, està molt present en les Estratègies Europees.

• Activitat “Cleanairs al Inspirational Festival 2019”. Madrid

La Fundació Naturgy presenta el seu joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn al Inspirational Festival 2019, que se celebrarà al Cercle de Belles Arts de Madrid.

Més informació
  • Activitat “Cleanairs a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación”. Madrid

La Fundació Naturgy presenta el seu joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación, que se celebrarà a la Setmana de l’Educació.

Més informació
  • Seminari “Etiquetatge ambiental de vehicles i gestió de la contaminació urbana”. Madrid

Com l’etiquetatge ambiental dels automòbils pot contribuir a reduir les emissions contaminants? Com s’organitzen les Administracions implicades per fer front als episodis puntuals d’alta contaminació local? Quina és l’experiència pròpia i la d’altres països més avançats?

• Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Madrid

Amb motiu de la celebració del seminari a Madrid “Etiquetatge ambiental de vehicles i gestió de la contaminació urbana”, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta del 28 de març al 7 d’abril del 2019.

Més informació
  • Presentació de llibre “La fiscalitat energètica. Sentit, objectius i criteris d’aplicació”. Barcelona

La Fundació Naturgy, en col·laboració amb el Col·legi d’Economistes de Catalunya, té el plaer de convidar-te a la presentació del llibre La fiscalidad energética. Es lliurarà un exemplar del llibre a tots els assistents.

• Activitat “Cleanairs al Saló de l’Ensenyament”. Barcelona

La Fundació Naturgy presenta un joc sobre el repte de millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn a l’Espai Ciència del Saló de l’Ensenyament, a la Fira de Barcelona.