Ens sumem a la XVIII Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid

La Fundació Naturgy s’ha sumat a la XVIII Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid oferint una visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque.

Exposición Museo Bolarque

L’itinerari didàctic, que va partir de la seu de la Fundació a Madrid, va conduir els visitants a l’enclavament privilegiat on es troba el Salto de Bolarque per descobrir un equipament museístic de primer nivell, que es considera un testimoni únic de la indústria elèctrica; concretament, sobre la producció d’electricitat per la força de l’aigua.

Amb el lema "Engánchate a la ciencia", la Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid, que es va celebrar del 5 al 18 de novembre de 2018, és un esdeveniment de divulgació científica i participació ciutadana que organitza la Fundación para el Conocimiento madri+d amb l’objectiu d’involucrar de manera activa els ciutadans en la ciència, la tecnologia i la innovació i, de manera especial, els més joves per fomentar les vocacions científiques tot eliminant les barreres de gènere des dels primers cicles formatius. Per primera vegada, en els seus divuit anys d’història, aquesta Setmana de la Ciència va incorporar la innovació en la denominació oficial com a element fonamental en la transformació del coneixement en millores que repercuteixin en el ciutadà. La cita s’ha convertit en l’esdeveniment científic més important de tot Europa i ha millorat les estadístiques d’afluència de públic, participació científica i col·laboració d’entitats respecte d'edicions anteriors, amb més de 150.000 assistents i 1.150 activitats programades.