La Fundació Gas Natural Fenosa i el Govern de la província de Buenos Aires organitzen un seminari sobre oportunitats i desafiaments del nou escenari internacional

La Fundació va organitzar, el passat 2 de març, el seminari “Oportunitats i desafiaments del nou escenari internacional”, a l’auditori Casa de la Provincia de Buenos Aires. S’hi van analitzar les diferents possibilitats d’inserció de la província de Buenos Aires en el nou context mundial.

La Fundación Gas Natural Fenosa y el Gobierno de la Provincia de Buenos Aires organizan un seminario sobre desafíos del escenario internacional

La Fundació Gas Natural Fenosa i el Govern de la província de Buenos Aires van organitzar, el dijous 2 de març, el seminari “Oportunitats i desafiaments del nou escenari internacional”, a l’auditori Casa de la Provincia de Buenos Aires. El seminari el van desenvolupar Pablo Furnari, director del Programa Primera Exportació de la Fundació Gas Natural Fenosa, i el consultor Marcelo Elizondo, que van analitzar les diferents possibilitats d’inserció de la província de Buenos Aires en el nou context mundial i les oportunitats d’obrir nous mercats per a les exportacions de Buenos Aires. Aquest acte s’emmarca dins del conveni signat l’any passat entre el president de Gas Natural Fenosa Argentina, Horacio Cristiani, i el secretari general del Govern de la província de Buenos Aires, Fabián Perechodnik.