La Fundació Naturgy participa en una exposició permanent del Gremi d’Instal·ladors AEMIFESA

L’acte rep la visita de l’alcalde de Badalona, Àlex Pastor, acompanyat pel regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sobirana.

El passat 9 de gener, es va dur a terme un acte institucional a la seu del Gremi d’Instal·ladors AEMIFESA de la zona Barcelonès Nord i Baix Maresme, a Badalona, amb l’objectiu de presentar l’edifici de l’associació i les activitats adreçades a aquest sector professional, així com una exposició permanent de maquinària, eines i materials cedits per la Fundació Naturgy, la Fundació Endesa i la Fundació Aigües de Barcelona. A l’acte van assistir l’alcalde de Badalona, Àlex Pastor; el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sobirana; el president d’AEMIFESA, Eric Martí; i també la directora d’Educació, Divulgació i Patrimoni de la Fundació Naturgy, Eva Buch.

Per a l’exposició permanent d’AEMIFESA, la Fundació Naturgy ha cedit una selecció de peces de la seva col·lecció d’objectes originals, com ara un antic comptador de gas o diverses claus de pas. La Fundació Naturgy reuneix una extensa col·lecció amb més de 3.200 peces relacionades amb el patrimoni de l’energia, testimoni del passat industrial i de la innovació tecnològica del país en l’àmbit de l’energia. Els objectes originals custodiats permeten filar un relat que explica l’època històrica compresa entre la darreria del segle XIX i el començament del segle XX, fins als nostres dies, oferint les eines necessàries per comprendre les claus de l’energia i els reptes que plantejarà la gestió energètica en el futur.

D’esquerra a dreta: Antoni Ruiz, director-gerent d’AEMIFESA; Eric Martí, president d’AEMIFESA; i Àlex Pastor, alcalde de Badalona.