La Fundación Secretariado Gitano i la Fundació Gas Natural Fenosa treballaran juntes per millorar l’eficiència energètica de les famílies

Amb aquest acord, ambdues fundacions desenvoluparan projectes amb un impacte directe en les persones per oferir solucions en l’àmbit de l’eficiència energètica, així com en hàbits de consum per a l’estalvi d’energia a la llar.

La iniciativa, que impulsa mesures per a l’assessorament, l’atenció i la formació en matèria de consum energètic, neix de l’interès d’ambdues entitats per millorar la vida de les persones en situació de vulnerabilitat.

La Fundación Secretariado Gitano i la Fundació Gas Natural Fenosa han signat avui un conveni de col·laboració per promoure projectes relacionats amb l’assessorament en hàbits de consum eficient d’energia a la llar. El director general de la Fundación Secretariado Gitano, Isidro Rodríguez, i el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà, han acordat avui impulsar mesures amb un impacte directe en les famílies participants en els programes de la Fundación Secretariado Gitano.

Vegeu sala de premsa