Energia i medi ambient

La Fundació Naturgy i la Conselleria d’Educació de Castella-la Manxa promouen l’actualització de l’FP Dual amb continguts de noves tecnologies més sostenibles

La Fundació de la companyia energètica cedirà material didàctic i durà a terme accions de formació per al professorat, mentre que la Conselleria impulsarà la implantació en els centres on s’imparteixen els cicles formatius de la família professional de Transport i manteniment de vehicles.

EFA Moratalaz i Scania són les dues empreses que col·laboren amb la Fundació per posar en marxa aquest projecte, que té com a objectiu facilitar l’ocupabilitat dels alumnes amb una sortida professional nova.

Educació i divulgació

Vam participar en el Saló Juvenalia per apropar el coneixement sobre energia a les noves generacions

Amb l’objectiu d’apropar coneixements sobre l’energia a les generacions més joves, transmetre els valors de l’eficiència energètica i fomentar vocacions tecnològiques en l’àmbit de la tecnologia, la Fundació va participar a Juvenalia, el Saló de l’Oci Infantil i Juvenil de la Fira de Madrid (IFEMA), que va rebre més de 81.000 visitants del 5 al 9 de desembre.