Casal d’estiu al Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa “Un viatge a través de la ciència”

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa organitza un casal d’estiu per a nens i nenes de P5 cursat a 2n d’ESO amb activitats sobre ciència.

Activitats de lleure per a nenes i nenes durant l’estiu

Del 25 de juny al 27 de juliol de 2018, el Museu del Gas ofereix un casal d’estiu per a nens i nenes de P5 cursat a 2n d’ESO. Durant l’època estival, els infants descobriran com funciona la ciència a través de diferents activitats desenvolupades amb col·laboració de Funbrain.

La ciència és una mina
Del 25 al 29 de juny

Els minerals expliquen els orígens de la Terra, com és l’univers i les propietats dels exoplanetes. Els participants podran descobrir propietats tan sorprenents com l’electromagnetisme o la fluorescència, així com fenòmens com l’explosió dels volcans.

Vegeta-ciència i la vida privada de les plantes
Del 2 al 6 de juliol

Els petits observaran les cèl·lules vegetals i cultivaran les espècies més estranyes per fer productes ben quotidians a base de plantes.

Quina ciència més bèstia!
Del 9 al 13 de juliol

Com col·laboren els animals entre ells per sobreviure i quines són les espècies més desconegudes? Els participants es convertiran en científics experts en animals tot descobrint els superpoders més bestials.

En les profunditats de la ciència
Del 16 al 20 de juliol

Els mars i oceans ocupen el 70% de la superfície de la Terra. Els nens i nenes descobriran la importància de l’aigua en l’equilibri del planeta i dels misteris que s’amaguen en les seves profunditats.

La ciència és cultura
Del 23 al 27 de juliol

Mitjançant diverses disciplines artístiques, els participants es convertiran en grans creatius i buscaran les confluències entre la ciència i l’art.

Informació general

Preus setmanals de les activitats: de 9 a 13 h: 65 €; de 9 a 15 h: 90 €. Servei d’acollida de 8 a 9 h: 10 €. Els participants hauran de portar l’esmorzar i aigua de casa, i roba còmoda que es pugui embrutar. El dia d’excursió, els infants hauran de portar crema solar i gorra. Es prega puntualitat en l’entrada i la sortida.

Aquestes activitats tenen un aforament limitat i és necessari fer reserva de la plaça a l’adreça reservaactivitats@gasnaturalfenosa.com o bé al telèfon 934 129 640.

Més informació a https://www.fundacionnaturgy.org/museo/ca/actividad/un-viatge-a-traves-de-la-ciencia/

Museu del Gas
Fundació Gas Natural Fenosa