Culmina amb èxit la primera exposició sobre energia a Panamà de la Fundació Naturgy

La mostra va rebre la visita d’estudiants d’escoles de primària, secundària, universitats i públic en general.

La iniciativa va commemorar els 20 anys de l’empresa a Panamà, amb un recorregut per l’evolució energètica al país i planteja una reflexió sobre el futur del mercat energètic i les eines disponibles per a abordar-lo de manera sostenible.

Exposición Haciendo Historia en Panamá y en el mundo Fundación Naturgy

La primera exposició sobre energia que es va presentar a Panamà es va portar a terme amb èxit, com a part de les iniciatives que tira endavant la Fundació Naturgy per commemorar els 20 anys de presència de la companyia de distribució elèctrica al país.

Durant els dos mesos en què la mostra es va mantenir en exhibició a la Biblioteca Nacional Ernesto J. Castillero, es va rebre la visita d’estudiants de centres educatius a nivell primari, secundari i universitari, així com també es va comptar amb la presència de públic general, que s’acostava a conèixer sobre el passat, present i futur del mercat energètic nacional, a més de les eines disponibles per a abordar-lo de manera responsable i sostenible.

El country manager de Naturgy, José Luis Lloret, va declarar que “la millor manera de celebrar el 20è aniversari de la companyia a l’istme és impulsant accions de divulgació i programes educatius que donin a conèixer la nostra història compartida amb Panamà”.

Per la seva banda, la directora general de la Fundació Naturgy, María Eugenia Coronado, va manifestar la seva satisfacció pel desenvolupament de la iniciativa. “A més d’exemplificar un relat empresarial d’emprenedoria i innovació, que ha permès desenvolupar econòmicament i socialment el país, l’exposició de la Fundació Naturgy ha afavorit l’accés a un coneixement especialitzat, de capital importància per resoldre els complexos desafiaments en matèria d’energia que plantegen els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de Nacions Unides”. Activitats com aquestes, reforcen el compromís social, educatiu i cultural de Naturgy envers el seu entorn i transmeten valors al voltant del canvi de model energètic, preservació dels nostres recursos naturals i el consum responsable i eficient de l’energia.