La Fundació Naturgy disposa d’una selecció d’experiències itinerants, de producció pròpia, que tenen per objectiu transmetre i divulgar coneixement sobre qüestions relacionades amb l’energia i el medi ambient. Mitjançant accions i presència en fires del sector, recursos didàctics mòbils i exposicions itinerants, la Fundació arriba a tots els racons de la geografia espanyola per facilitar experiències d’interès per a la societat.

Els nostres programes

ubicacion-naturgy - copia

Exposicions itinerants

Transmetem els valors de l’eficiència energètica, la sostenibilitat i la cura pel patrimoni industrial mitjançant propostes conceptualitzades per aportar una experiència amena, participativa i dinàmica.

personas-naturgy

Activitats de sensibilització

Treballem per apropar l’educació i el coneixement especialitzat a municipis i ciutats de tot el territori espanyol, mitjançant propostes adreçades a tots els públics.

bombilla

Maletes viatgeres per a empleats

Oferim un recurs educatiu a treballadors del grup Naturgy que vulguin impartir xerrades sobre energia i transmetre la seva experiència professional a la companyia en els centres educatius de fills i familiars.

Exposición Fundación Naturgy Juegas Pensamos en energía
Cleanairs el juego de la calidad del aire
maletas-viajeras-empleados2