Les exposicions itinerants, que posem a la disposició de les institucions interessades, són una oportunitat per transmetre els valors de l’eficiència energètica, la sostenibilitat, la mobilitat eficient, els nous models energètics i la cura del patrimoni industrial.
juegas-muncyt

bombeta-blanc

Exposicions conceptualitzades

Experiència amena i participativa

museu-blanc

Mostres versàtils

Adaptables als diferents espais expositius

llapis-blanc

Proposta didàctica

Adaptada a diversos nivells educatius

Les nostres exposicions disponibles

Exposición Juegas Pensamos en Energía Muncyt A Coruña

“Hi jugues? Pensem en energia!”

Una exposició interactiva en la qual es descobreixen els secrets del gas i de l’electricitat a través d’un espai participatiu amb experiments didàctics creats pel divulgador científic Dani Jiménez.

Exposición Fundación Naturgy La Calidad del Aire

La qualitat de l’aire. Un repte actual

L’exposició «La qualitat de l’aire. Un repte actual» mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient.

Exposición Fundación Naturgy Puertos Inteligentes Energía eficiencia y sostenibilidad

Ports intel·ligents. Energia, eficiència i sostenibilitat

Exposició que mostra com l’energia i el seu ús responsable són factors indispensables en la gestió dels ports marítims intel·ligents, els anomenats smart ports.

La belleza de la máquina Ramón de Baños

La bellesa de la màquina

L’obra de Ramón de Baños presenta un llenguatge propi que ens ensenya a mirar d’una altra manera la bellesa de la fotografia de gènere industrial, i avui constitueix un extraordinari document gràfic d’un món desaparegut.

Més informació i peticions:

Si estàs interessat en alguna de les nostres exposicions itinerants o en vols més informació, ens pots contactar per:

Telèfon: 93 412 96 80

Correu electrònic: exposicionesfundacion@naturgy.com