Descobreix un exemple únic de subministrament d’energia neta

L’any 2017 es va posar en marxa la District Heating and Cooling Multienergia, la primera xarxa de climatització a Catalunya capaç de generar energia renovable mitjançant la geotèrmia, la fotovoltaica, la biomassa i el gas natural, i que permet un estalvi econòmic respecte altres fonts d’energia no renovable i en emissions de CO2.

Amb un sistema intel·ligent de control automatitzat, la Xarxa Espavilada subministra de calor, de fred i d’electricitat a 40 mil metres quadrats d’edificis públics del districte del municipi d’Olot que rep el nom de District Heating and Cooling Multienergia (xarxa espavilada de calor i fred).

Aquest projecte energètic pioner, impulsat per Wattia Innova i Naturgy en col·laboració amb l’Ajuntament d’Olot, ha rebut el premi European Heat Pump Association i ha convertit a Olot en una de les ciutats referents en la implantació i l’ús d’energies renovables.

Amb l’objectiu de transmetre coneixements especialitzats entorn la transició cap a un nou model energètic, la preservació del medi ambient i el consum responsable de l’energia, la Fundació Naturgy posa al teu abast un itinerari guiat i activitats educatives que et premetran descobrir com les noves tecnologies energètiques aporten energia neta a la ciutat d’Olot.

Per a més información sobre les visites guiades i les activitats educatives, contacta a través del telèfon 93 412 96 80 o del correu electrònic educacionfundacion
@naturgy.com
.