El futur, a les nostres mans

La Fundació Naturgy ofereix nombroses propostes educatives i divulgatives que tenen per objectiu la transmissió de valors envers el canvi de model energètic, la preservació del medi ambient, l’ús eficient i el consum responsable de l’energia per a un futur millor per a tothom. Els diferents programes impulsats promouen el foment de disciplines tecnològiques i científiques i ofereixen les eines necessàries per comprendre les claus de l’energia.

La divulgació del desenvolupament de noves tecnologies de producció energètica i la transferència de coneixement sobre qüestions com la contribució a la millora de la qualitat de l’aire o el foment de la mobilitat sostenible seran de capital importància per resoldre els reptes que plantejarà la gestió energètica en el futur. La Fundació Naturgy ha impulsat nombroses activitats educatives i divulgatives adreçades a tots els públics, un programa didàctic per a escolars de tots els nivells, exposicions divulgatives, així com jornades tècniques que han rebut, des de la seva posada en marxa, més de 660.000 usuaris.

Recursos educatius

Recursos didàctics, amb continguts especialitzats i actualitzats, en els àmbits de l’energia, el medi ambient i el canvi de model energètic.

Experiències itinerants

Presència en fires, recursos educatius mòbils i exposicions itinerants per divulgar temes sobre energia i medi ambient.

Arxiu i patrimoni

Col·lecció pròpia i un arxiu històric amb objectes i documents originals, que mostren la seva contribució educativa i divulgativa a la societat.

Aliances i reconeixements

Col·laboració amb la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) mitjançant el Consell de Fundacions per la Ciència

Activitat continuada amb administracions públiques i privades, a més d’institucions educatives i divulgatives de tot el territori

Segell de Qualitat Pedagògica del Consorci d’Educació de Barcelona