L’educació és un factor clau per afrontar els reptes futurs de l’energia. La Fundació Naturgy ofereix recursos didàctics, amb continguts especialitzats i actualitzats, que busquen la transferència de coneixements tècnics en els àmbits de l’energia, el medi ambient i el canvi de model energètic.

Les propostes didàctiques, presentades mitjançant metodologies innovadores i experiencials, es complementen amb programes de formació per a docents i tècnics d’entitats del tercer sector. El programa educatiu de la Fundació, amb una dilatada trajectòria, ofereix continguts de manera clara i objectiva adaptats a tots els nivells, tant en format presencial com online.

La proposta de la Fundació Naturgy té el segell de qualitat pedagògica del Consorci d’Educació de Barcelona i rep peticions de col·laboració d’institucions educatives de diferents comunitats autònomes que ho avalen com, per exemple, el programa 4t d’ESO i Empresa de la Comunitat de Madrid, el projecte Fàbrica Oberta de la Generalitat de Catalunya i la Cambra de Comerç, el projecte Vida Professional de Barcelona Activa i els tallers d’ocupació de la comunitat autònoma de Castella-la Manxa.

Els nostres programes

Recursos presencials per a l’aula

Propostes educatives de producció pròpia que es desenvolupen a l’aula i són conduïdes per educadors especialitzats de la Fundació.

Recursos didàctics online

Recursos disponibles online per ser utilitzats de manera autònoma per part d’alumnes i docents de centres educatius.

Veure

Programa Aprenentatge per Servei (APS)

Proposta educativa que combina processos de coneixement acadèmic i de servei a la comunitat amb propòsit social en un sol projecte.

Veure

Foment de vocacions tecnològiques i científiques

Activitats didàctiques, de dinàmica participativa i divertida, que representen una opció per ser desenvolupades en celebracions.

Programa de formació

Formació contínua a professors i mestres de tot el territori espanyol a fi de donar suport i transferir el seu coneixement expert a la comunitat educativa.

Certamen tecnològic Efigy

Iniciativa dirigida a alumnes de 3r i 4t de l’ESO de tot el territori espanyol per promoure els valors de l’eficiència energètica.

Veure

Els recursos educatius, en xifres

Infografia_mapa_itinerantes_Actividades_divulgativas

logo-persones-tercer-sector-col-laboracio