El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa i Camp Tecnològic porten a Sabadell la 1a edició de Robotics & Videogames Meeting 2016

Durant dues hores, es podrà assistir a un taller i a la Play Zone, on es podrà interaccionar i veure les últimes novetats. En la jornada es descobriran les últimes tecnologies educatives dissenyades per fomentar les vocacions científiques i tecnològiques en robòtica, impressió 3D, drons, realitat virtual o també circuits construïts amb tinta conductora que permeten tocar música sobre una fotografia.

Camp Tecnologico Sabadell Robotics Videogames Meeting 2016

La jornada Robotics & Videogames Meeting 2016 se celebrarà el pròxim dia 7 de maig. És el 1r any que es du a terme a Sabadell i està avalada per l'èxit d'edicions anteriors a Barcelona, Madrid i Bilbao, on se celebra la trobada més esperada sobre tecnologia educativa i els beneficis de l'aprenentatge des d'edats primerenques per a nens i adolescents d'edats compreses entre els 6 i 12 anys.

Com a novetat per a aquesta edició de Sabadell, s'han dissenyat diferents tallers orientats al desenvolupament de la robòtica emocional i es treballa amb aspectes artístics a més dels tecnològics. Tot això fa que aquestes siguin unes jornades pioneres pel fet de potenciar habilitats creatives i atreure altres perfils que fins ara no assistien a aquest tipus d'activitats.

Entre els tallers es pot aprendre a crear, programar i customitzar Animatronics amb una marioneta cibernètica KBOT, un robot que parla o canta; a programar leds per crear moviments de llums en tires de leds amb una Raspberry Pi 3, a crear efectes de diferents colors i també aprendre a programar amb els robots Dash&Dots.

A Robotics & Videogames Meeting 2016 les famílies podran accedir de manera gratuïta amb els seus fills/filles per desenvolupar les activitats als tallers i conèixer de prop els beneficis que suposen les activitats educatives tecnològiques.

L'assistència a l'esdeveniment requereix la inscripció prèvia, enviant un correu a info@camptecnologico.com. Al web del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, podreu trobar tota la informació per inscriure-s'hi.

Es podrà seguir tota la informació sobre l'esdeveniment a través del hashtag #sabadellcampmeeting

La innovació arriba als Campaments Urbans Tecnològics d'Estiu

Robotics & Videogames Meeting també inclou una programació de sessions informatives per als pares amb l'objectiu d'apropar-los totes les opcions tecnològiques, per facilitar la formació dels seus fills en tecnologia educativa i per mostrar com seran els Campaments Urbans Tecnològics d'estiu que es faran al Museu del Gas per setmanes de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 hores, del 27 de juny al 15 de juliol.