El Museu del Gas participa en la First Lego League, organitzada a l’UPM

La First Lego League és un repte internacional que neix amb la intenció d’incentivar l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia. Per aconseguir el seu objectiu, se serveix de desafiaments temàtics per involucrar els joves de 10 a 16 anys en la recerca, la resolució de problemes i la ciència.

El passat 18 de febrer, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa va participar en la First Lego League, el desafiament internacional més important per al foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre els joves, que va tenir lloc a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de la Universitat Politècnica de Madrid (UPM). A través d’aquest torneig, més de 150 estudiants madrilenys d’entre 10 i 16 anys van resoldre problemàtiques reals i van presentar solucions creatives per a la vida dels animals.

Amb la finalitat de fomentar les vocacions científiques i tecnològiques, el Museu del Gas va prestar el seu suport a la iniciativa, facilitant la zona d’entrenament prèvia a la competició i realitzant el lliurament del premi al millor projecte científic. A més, l’equipament cultural i educatiu de la Fundació Gas Natural Fenosa va complementar el torneig de la First Lego League prestant la seva exposició mòbil Energytruck, en la qual es descobreix, d’una manera visual i interactiva, què és l’energia i com podem consumir-la de manera responsable.