Els 40 anys dels Clicks al Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa

Amb motiu de la Fira Medievalia, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa acull una exposició dels famosos Clicks.

40 años de los Clicks en el Museo del Gas

Del 8 al 22 de maig, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, amb la col·laboració de l'associació “Som Clicks”, presenta una exposició d'aquestes famoses figures ambientada en l'edat mitjana, en l'ocasió de la Fira Medievalia de Sabadell. La mostra estarà formada per tres grans diorames, on els Clicks ocuparan les sales i intervindran les vitrines del museu.

Els Clicks van néixer el 1974 a Zindorf, Alemanya, amb l'objectiu de crear una joguina atractiva per als nens a partir de l'abaratiment dels costos del plàstic en plena crisi del petroli. El resultat van ser aquestes figures icòniques de 7,5 centímetres d'alçària, inspirades en els dibuixos dels més petits, de fisonomia simple, ulls i cap grans, i amb un gran somriure. Des del seu naixement, s'han creat prop de 4.000 personatges diferents.

El 14 i el 15 de maig, durant la Fira Medievalia, i el 21 i el 22 de maig, durant les celebracions del Dia i la Nit dels Museus, el Museu del Gas oferirà jornades de portes obertes a l'exposició. A més, en ocasió de la celebració dels 40 anys de l'arribada d'aquestes joguines a Espanya, l'equipament cultural de la Fundació Gas Natural Fenosa convida tots els que aquest any en fan 40 a publicar a les xarxes socials del Museu una fotografia amb la seva figureta preferida.

Informació general:

• Preu: 3 €. Entrada reduïda: 2 €. Gratuïta el 14, el 15, el 21 i el 22 de maig.
  • Horaris especials: de dimarts a dissabte de 10 a 20 h. Diumenges i dilluns 9 i 16 de maig obert de 10 a 14 h.