• De conformitat amb el que estableix el Reglament General de Protecció de Dades i la resta de normativa aplicable en protecció de dades, l'informem del tractament de les seves dades per part del responsable del mateix, Fundació Naturgy, amb domicili en Av. San Luis nº 77, Madrid 28033, per gestionar els formularis i sol·licituds de la pàgina web. Vostè té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, limitar el seu tractament, oposar-se al tractament i exercir el seu dret a la portabilitat de les dades de caràcter personal, en qualsevol moment dirigint-se al Delegat de Protecció de Dades situat a Plaça del Gas núm 1 - 08003 Barcelona amb la referència "Sol·licitud Protecció de Dades - Fundació" oa l'adreça de correu dpd-dpo@naturgy.com, adjuntant una còpia del document que acrediti la seva identitat (DNI / NIE). Li aconsellem consulteu informació detallada sobre protecció de dades disponible al nostre web http://www.fundacionnaturgy.org/ca/nota-legal/ o sol·licitant el seu enviament per correu electrònic.