La Fundació Gas Natural Fenosa assisteix a la reunió del Consell de Fundacions per la Ciència de la FECYT

El passat 18 d’abril, la Fundació Gas Natural Fenosa va assistir a la reunió del Consell de Fundacions per la Ciència de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

La trobada, celebrada a la seu d’Alcobendas del Museu Nacional de Ciència i Tecnologia (MUNCYT), va comptar amb la participació de la secretària d’estat d’R+D+i, Carmen Vela, la directora general de la FECYT, Paloma Domingo, així com de representants de les institucions que formen el Consell. Carmen Vela va felicitar la tasca de les 53 fundacions que pertanyen al Consell i que desenvolupen activitat en l’àmbit de la divulgació i el foment de la ciència.

El Consell de Fundacions, impulsat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia i constituït formalment el 2014, té com a objectiu principal la difusió i la promoció de bones pràctiques per fomentar i incrementar l’activitat en l’àmbit de la ciència. La comissió, que integra algunes de les fundacions privades espanyoles que per la seva missió, objectius i tradició d’inversió destinen fons a recerca i innovació, també pretén ser un nexe d’unió entre les fundacions centrades en la ciència de cara a establir possibles aliances o finançar projectes conjunts.