La Fundació Gas Natural Fenosa, dins del Programa Primera Exportació, organitza seminaris de capacitació en exportació per a empresaris al nord-oest de l’Argentina

En el marc del seu programa Primera Exportació, la Fundació Gas Natural Fenosa, amb el suport de Gasnor SA, companyia distribuïdora de gas natural que CGE té a l’Argentina, va organitzar el 19 de maig, a l’Auditori de la Federació Econòmica de la ciutat de San Miguel de Tucumán, el seminari “Claus de l’èxit més enllà de l’economia”.

Seminario del Programa Primera Exportación en el NOA (2)

L'acte d'inauguració el van presidir el president de la Federació Econòmica de la ciutat de Tucumán, Gregorio Werchow; la directora de Comunicació de l'empresa Gasnor, Alicia Heredia; i eel president del Banco Comafi de la Regió Nord, Gustavo Guffi. Hi van assistir un total de 150 empreses pimes.

Gasnor SA és una de les nou empreses de distribució de gas natural de la República Argentina. Dóna servei al nord-oest argentí, a les províncies de Tucumán, Salta, Jujuy i Santiago del Estero, i subministra gas a 103 localitats, la qual cosa beneficia més de 2.000.000 de persones.