La Fundació Gas Natural Fenosa i el Banco Ciudad van signar un conveni de col·laboració en el marc del programa “Primera exportació”

La Fundació Gas Natural Fenosa i Banco Ciudad van acordar un programa per capacitar empreses en temes de comerç exterior, una iniciativa que la distribuïdora de gas a l’Argentina va començar fa 16 anys.

La Fundación Gas Natural Fenosa y el Banco Ciudad firmaron un convenio de colaboración en el marco del Programa Primera Exportación

En l’acte de signatura del conveni, hi van estar presents Juan Ignacio Koutoudjian, secretari de Relacions Públiques, i Mauro Pilla, coordinador de l’Institut PyME, per part del Banco Ciudad, i María Bettina Llapur, directora de la Fundació Gas Natural Fenosa Argentina, juntament amb Manuel Beguer Mayor, coordinador dels Programes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa i Pablo Furnari, director executiu del programa “Primera exportació”. “És molt important poder unir esforços amb l’objectiu de brindar a les petites i mitjanes empreses més possibilitats de capacitació perquè puguin oferir els seus productes i serveis al món”, va afirmar Horacio Cristiani, president de la distribuïdora de gas. Mentrestant, el president del banc, Javier Ortiz Batalla, va ressaltar que “aquest tipus de convenis ens permet enfortir la nostra xarxa de socis estratègics per contribuir al desenvolupament de les pimes”.

Relacionat amb: