La Fundació Gas Natural Fenosa i el RACC treballaran junts per promoure la mobilitat sostenible i segura

Amb aquest acord, ambdues fundacions desenvoluparan projectes amb un impacte directe en les persones i el medi ambient per oferir solucions en l'àmbit de la mobilitat i la millora de la qualitat de l'aire.

La iniciativa impulsa activitats, estudis i projectes de conscienciació, divulgació i promoció de pràctiques que afavoreixin una mobilitat més neta i eficient.

El RACC, a través de la seva Fundació, i la Fundació Gas Natural Fenosa han firmat un conveni de col·laboració per promoure la mobilitat sostenible i segura, posant èmfasi en la reducció de l’impacte de la mobilitat en el medi ambient. El conveni l’han signat el president del RACC i de la Fundació RACC, Josep Mateu, i el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà.

L’acord neix de la visió que comparteixen les dues entitats per promoure una mobilitat més respectuosa amb el medi ambient i compatible amb el desenvolupament econòmic i les necessitats de desplaçament de les persones. Per això, impulsaran activitats, estudis i altres projectes de conscienciació, divulgació i promoció de pràctiques que afavoreixin una mobilitat més neta i eficient. Aquestes activitats se centraran en la millora de la qualitat de l’aire de les ciutats, la transformació dels hàbits de mobilitat dels ciutadans, la mobilitat intel·ligent i la mobilitat laboral, entre d’altres.

Per desenvolupar les accions previstes, el RACC aportarà els coneixements de la seva Fundació en matèria de mobilitat sostenible, seguretat viària i defensa dels drets dels usuaris. El president del RACC i de la Fundació RACC, Josep Mateu, ha destacat: “a través de la nostra Fundació, treballem per aconseguir una mobilitat segura i sostenible i impulsem iniciatives que contribueixen a millorar la nostra societat. Aquest acord amb la Fundació Gas Natural Fenosa ens permetrà desenvolupar projectes que tindran un impacte directe en les persones i el medi ambient i que comptaran amb l’experiència de les dues entitats en els àmbits de la mobilitat i l’energia”.

Anar a la sala de premsa