La Fundació Gas Natural Fenosa organitza un seminari sobre màrqueting digital i estratègies online per a pimes de la Corunya

El curs té per objectiu oferir les regles bàsiques al món online perquè les pimes puguin enfortir-se i créixer.

La iniciativa s’emmarca en el Programa Primera Exportació, que té per objectiu formar i assessorar gratuïtament pimes de qualsevol sector que vulguin fer la seva primera exportació.

La Fundació Gas Natural Fenosa organitza, el proper 22 de setembre a la Corunya, en col·laboració amb l’Instituto Galego de Promoción Económica (IGAPE), un seminari sobre màrqueting digital adreçat a empresaris i gerents de pimes que volen tenir una bona estratègia digital per al seu negoci. La jornada, de participació gratuïta prèvia inscripció al web de la Fundació, se celebrarà a partir de les 09.00 hores al Museu d’Art Contemporani Gas Natural Fenosa (MAC), a la Corunya.

Aquest taller s’emmarca en el Programa Primera Exportació, un projecte de la Fundació Gas Natural Fenosa que té com a objectiu formar i assessorar gratuïtament pimes de tot el territori espanyol que vulguin exportar per primera vegada, a través d’un complet pla de formació gratuït i continu. Per participar en el programa, les empreses interessades han d’aportar un CIF i inscriure’s en el programa a través del web www.fundacionnaturgy.org.

La Fundació Gas Natural Fenosa i l’Instituto Galego de Promoción Económica (IGAPE) col·laboren en la realització d’actes formatius i la promoció dels serveis de foment i assessorament de l’exportació entre les petites i mitjanes empreses de la comunitat gallega.

Una aproximació pràctica i real al màrqueting digital

Ja no és possible, per a cap empresa, estar al marge del món online. Fins i tot aquelles amb productes o serveis més tradicionals necessiten conèixer les regles bàsiques del màrqueting digital per aprofitar la seva força al mercat propi o als d'exportació.

El seminari vol oferir les tècniques digitals que qualsevol pime ha de dominar. Aquestes claus es vehiculen a través de la gestió de les xarxes socials, la visibilitat, l’experiència de navegació al web, les botigues online, etc.

La metodologia de cada contingut té una estructura basada en explicacions introductòries, exemples de casos reals i consells pràctics finals. L’objectiu del curs és que cada assistent s’emporti un bon conjunt d’accions per dur a terme que siguin d’aplicació immediata i que fonamentin els nous reptes de creixement, competitivitat i exportació de les seves empreses.

En la sessió de la Corunya participaran experts del món de l’empresa de diferents sectors, institucions i de l’Administració pública. Per exemple, el director internacional de King-eClient, SL, Oriol Rojals, se centrarà en l’experiència de l’usuari com a factor clau per establir una estratègia digital, mentre que el gerent d’Abertal Networks, Daniel Cerqueiro, explicarà com el mix digital pot ser la millor opció per a una pime primerenca.

Així mateix, es presentaran casos d’èxit com la Quesería La Antigua, que promociona els seus productes online, o el portal de vendes Solostocks, que ofereix la seva botiga online com a instrument d’exportació.

La sessió inaugural serà a càrrec del director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà, i de la gerent de l’Instituto Galego de Promoción Económica (IGAPE), María Dolores García de los Huertos.

Una nova iniciativa de la Fundació Gas Natural Fenosa a Galícia

La implantació d'aquest programa per ajudar les pimes a Galícia és un nou pas en el compromís de GAS NATURAL FENOSA amb aquesta comunitat, que també a través de l'activitat de la seva fundació contribueix al desenvolupament econòmic, industrial i empresarial i genera riquesa, ocupació i progrés.

La Fundació Gas Natural Fenosa, fundada el 1992 per Gas Natural Fenosa, orienta les seves activitats vers la promoció de la informació, la formació i la sensibilització de la societat en la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica en l’àmbit de l’energia, de manera coherent amb el respecte i la protecció del medi ambient, alhora que promou activitats culturals a través del seu Museu del Gas, dirigides a preservar i difondre el patrimoni històric i cultural del sector. Les seves activitats internacionals es duen a terme a Algèria, l'Argentina, el Brasil, Colòmbia, Costa Rica, Mèxic, el Marroc, Itàlia, Moldàvia i Sud-àfrica.

La Corunya, 20 de setembre de 2016.