La Fundació Naturgy forma professors de Castella-la Manxa en matèria energètica

Docents de formació professional de Castella-la Manxa han assistit aquesta setmana a dos cursos sobre generació d’energia elèctrica i ús eficient del gas, impartits per educadors de la Fundació Naturgy al Centre de Referència Nacional d’Energia Elèctrica, Aigua i Gas de Guadalajara.

Aquestes sessions formatives són fruit d’un acord amb la Conselleria d’Economia, Empreses i Ocupació de la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa, i s’inclouen en el Pla per al perfeccionament tècnic del professorat 2019, reconeguts pel Govern espanyol. Una de les jornades va tenir lloc al Museu Bolarque, on els professors van tenir també l’ocasió de visitar la central hidroelèctrica i les sales expositives per consolidar els continguts tractats a les sessions formatives.