La Fundació Naturgy formarà 20.000 escolars sobre els reptes actuals de l’energia i les noves tecnologies del sector amb un programa educatiu innovador

La iniciativa Efigy Education, que tindrà continuïtat durant tot el curs escolar, té també per objectiu impulsar les vocacions tecnològiques entre l’alumnat. La Fundació Naturgy explicarà als més joves les claus de la transició energètica i les noves tecnologies, com el gas renovable i el seu paper en l’economia circular.

Efigy Education Fundación Naturgy

La Fundació Naturgy ha engegat el programa Efigy Education, una iniciativa innovadora que posarà a l’abast dels centres educatius espanyols els coneixements més actualitzats sobre noves tecnologies energètiques, com el gas renovable i el seu paper en l’economia circular, i la transició cap a un sistema d’energia més sostenible, amb un programa de formació continu durant tot el curs escolar.

El programa itinerant té per objectiu formar 20.000 alumnes de centres educatius de més de 100 municipis de tot Espanya.

Efigy Education completa l’oferta educativa que Fundació Naturgy va posar en marxa el 2012. Aquesta nova iniciativa, que aglutinarà tots els recursos didàctics de la institució, facilitarà la comprensió de les claus de l’energia entre les noves generacions perquè puguin contribuir a la sostenibilitat futura del planeta.

La directora general de Fundació Naturgy, María Eugenia Coronado, ha manifestat que “la fundació té el deure d’inspirar els més joves perquè prenguin consciència sobre el complex repte que hem d’abordar en matèria d’energia”. “Com a societat, necessitarem disposar de tot el talent per accelerar la transició cap a un nou sistema energètic més fiable, tecnològic i respectuós amb el medi ambient, i amb Efigy Education hi volem contribuir”, ha assenyalat.

Vegeu la sala de premsa