La Fundació Naturgy i l’Ajuntament de Premià de Mar ajuden a una cinquantena de famílies de la població a fer un consum eficient i reduir la seva factura energètica

L’Escola d’Energia de la fundació de la companyia energètica, a través dels Serveis Socials municipals, ha realitzat vuit taller formatius i demà té previst fer-ne previst un altre.

Una cinquantena de famílies de Premià de Mar han assistit, des del mes de novembre passat, a alguna de les sessions de formació de l’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy. Els tallers, organitzats de la mà de l’Ajuntament del municipi, han permès oferir pautes per realitzar un consum energètic més eficient, reduint l’import de la seva factura sense perdre les condicions de confort a la llar.

Des que va començar la col·laboració entre la Fundació Naturgy i l’Ajuntament de Premià de Mar, s’han dut a terme 8 sessions formatives, a les quals han assistit una cinquantena de famílies del municipi. La darrera sessió abans del mes d’agost tindrà lloc el proper dia 19 de juliol.

L’Escola d’Energia és un projecte de la Fundació Naturgy, que està emmarcat dins del Pla de Vulnerabilitat Energètica de Naturgy. María Eugenia Coronado, directora general de la Fundació Naturgy, destaca l’aliança que mantenen amb ajuntaments com el de Premià de Mar, i amb entitats socials per dur-la a terme: “Aquesta iniciativa és possible gràcies a la col·laboració d’uns experimentats companys de viatge com les administracions públiques, i els professionals i voluntaris de diverses ONG com Creu Roja i Càritas, i de moltes altres entitats socials que fan una gran tasca en municipis de tot Espanya”.

Relacionat amb: