La Fundació Naturgy prorroga l’exposició interactiva sobre energia al Museu de la Mineria de Fontao a Vila de Cruces fins al mes de març de 2019

L’exposició “Jugues? Pensem en energia!”, inaugurada a la seu del Museu de la Mineria de Fontao el passat mes de juliol per la directora d’Educació, Divulgació i Patrimoni de la Fundació Naturgy, Eva Buch; juntament amb l’alcalde de Vila de Cruces, Jesús Otero; el secretari general de Política Lingüística de la Xunta de Galícia, Valentín García, i el cap territorial de la Conselleria d’Economia, Ocupació i Indústria, Ignacio Rial Santomé; prorrogarà el seu temps d’exhibició fins al 24 de març de 2019.

La mostra, que a Vila de Cruces ha rebut més de 1.500 visitants fins al moment, exposa, a través d’espais interactius, els secrets del gas i l’electricitat com a fonts d’energia, mitjançant experiments divertits i didàctics desenvolupats per la Fundació Naturgy. L’exposició, que és itinerant, ja ha recorregut el MUNCYT a la Corunya, la Casa de las Ciencias de Logronyo, La Fábrica de Luz. Museo de la Energía de Ponferrada, i suma, des que es va posar en marxa a la seu de la Fundació Naturgy, més de 34.350 visitants.

La directora d’Educació, Divulgació i Patrimoni de la Fundació Naturgy, Eva Buch, ha manifestat el compromís d’afavorir el desenvolupament de la societat mitjançant propostes expositives i educatives que facilitin a la ciutadania l’accés a un coneixement especialitzat en l’àmbit de l’energia i el medi ambient.