La Fundació Naturgy s’adhereix al Programa Magnet de la Fundació Jaume Bofill

Dissabte passat 19 de gener, la Fundació Naturgy va formalitzar la seva adhesió al Programa d’Aliances Magnet de la Fundació Jaume Bofill, que li permetrà establir una col·laboració continuada amb el centre educatiu de la Generalitat de Catalunya, Escola Font Rosella.

Magnet és un programa de referència en l’àmbit de la innovació educativa, impulsat per la Fundació Jaume Bofill, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB i la Diputació de Barcelona. La participació en la proposta promou el maridatge entre un centre educatiu d’un entorn desfavorit amb una institució de prestigi al seu sector, amb l’objectiu que l’escola enriqueixi el seu projecte pedagògic perquè adquireixi magnetisme i es converteixi en una referència en el seu territori, tant per a les famílies com per a la comunitat educativa. Aquest tipus de col·laboració, inspirat en les Magnet Schools dels Estats Units, ha demostrat la millora en la qualitat i l’equitat didàctica dels centres educatius participants, ha evitat la segregació social i ha afavorit la igualtat d’oportunitats.

En l’aliança amb l’Escola Font Rosella, la Fundació Naturgy es compromet a transmetre els seus coneixements d’educació i divulgació tecnològica en l’àmbit de l’energia amb l’equip docent del centre per millorar la qualitat i la singularitat del projecte educatiu. En l’acte d’escenificació de l’aliança, hi van participar la directora d’Educació, Divulgació i Patrimoni de la Fundació Naturgy, Eva Buch; la coordinadora del Programa Magnet de la Fundació Jaume Bofill, Roser Argemí; el divulgador científic Dani Jiménez; i el claustre de mestres de l’Escola Font Rosella i la Fundació Naturgy.