L’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy arriba a Muxía i Santiago de Compostel·la per explicar a famílies vulnerables com fer un consum eficient i reduir la factura

La fundació de la companyia energètica organitza aquestes sessions juntament amb l’Ajuntament de Santiago de Compostel·la i l’Ajuntament de Muxía.

Prop de 290 persones han rebut aquesta formació des de començament d’any a la província de la Corunya.

La Fundació Naturgy organitza, els propers dies, tres sessions formatives de l’Escola d’Energia a la província de la Corunya, adreçades a famílies que es troben en situació de vulnerabilitat energètica. L’objectiu és oferir-los pautes per fer un consum energètic més eficient, de manera que redueixin l’import de la seva factura sense perdre les condicions de confort a la llar.

La sessió de Muxía tindrà lloc demà, a les 11 h, sota el guiatge de l’Ajuntament, al Museu del Voluntariat (plaça Camposa, s/n).

Les convocatòries de Santiago de Compostel·la es fan de manera quinzenal des del mes de març passat, i les pròximes tindran lloc el dia 5 de juny (a les 10.30 h a PASS CABES, Casa das Asociacións de Benestar Social, Rua Manuel María, núm. 6, Salgueiriños) i el 19 de juny (a les 10.30 h a Rua de Frei Rosendo Salvado, núm. 16, 15703 Santiago de Compostel·la).

Des de començaments d’any, la Fundació Naturgy ja ha celebrat 29 jornades de l’Escola d’Energia a diferents localitats de la Corunya.

Vegeu sala de premsa