L’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy arriba a Olivares, Benalúa, Cijuela, Láchar i Guéjar per explicar a famílies vulnerables com fer un consum eficient i reduir la factura

La Fundació de la companyia energètica organitza aquestes sessions juntament amb la Diputació de Granada.

Prop de 300 persones han rebut aquesta formació des de començament d’any a la província de Granada.

La Fundació Naturgy organitza en els propers dies 5 sessions formatives de l’Escola d’Energia a la província de Granada, adreçades a famílies que es troben en situació de vulnerabilitat energètica. L’objectiu és oferir-los pautes per fer un consum energètic més eficient, de manera que redueixin l’import de la seva factura sense perdre les condicions de confort a la llar.

Les convocatòries, que es duen a terme gràcies a la Diputació de Granada, seran els dies 28 de maig a Olivares, 29 de maig a Benalúa, 30 de maig a Cijuela, 4 de juny a Láchar i 5 de juny a Guéjar. Des de començaments d’any, la Fundació Naturgy ja ha celebrat 30 jornades de l’Escola d’Energia a diferents localitats de Granada.

En les sessions de l’Escola d’Energia es treballen temes relacionats amb l’eficiència energètica o l’optimització de factures. També s’identifica qui pot tenir accés al bo social, i se’ls ajuda a sol·licitar-lo. “El que busquem és apoderar les persones més vulnerables, perquè puguin minimitzar l’impacte del cost energètic aplicant les mesures i els consells explicats als tallers,” afirma Ester Sevilla, directora de l’àrea de Projectes Socials i Internacional de la Fundació Naturgy.

L'Escola d'Energia és un projecte de la Fundació Naturgy, emmarcat dins del Pla de vulnerabilitat energètica de Naturgy. María Eugenia Coronado, directora general de la Fundació Naturgy, destaca l’aliança que mantenen amb administracions i entitats socials per dur-la a terme: “Aquesta iniciativa és possible gràcies a la col·laboració d’uns experimentats companys de viatge com les administracions públiques, i els professionals i voluntaris de diverses ONG com Creu Roja i Càritas, i de moltes altres entitats socials que fan una gran tasca en municipis de tot Espanya”.

Vegeu sala de premsa