L’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy ha format ja més de 11.000 persones a Espanya

Les més de 1.000 sessions d’assessorament energètic que ha impartit l’escola han anat destinades principalment a famílies en situació de vulnerabilitat.

Les formacions s’han dut a terme fins ara a deu comunitats autònomes i han obtingut un índex de satisfacció del 9,2.

L’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy compleix un any i mig amb més d’11.000 persones formades, entre famílies en situació de vulnerabilitat energètica i tècnics d’entitats del tercer sector i de l’Administració a tot Espanya. L’entitat ha ofert més de 1.000 sessions d’assessorament energètic a deu comunitats autònomes.

Martí Solà, director general de la Fundació Naturgy, destaca que “des de la seva posada en marxa el juny de 2017, l’Escola d’Energia és una de les principals iniciatives llançades dins del Pla de vulnerabilitat de la companyia, la qual cosa demostra que hem cobert una necessitat que hi havia en l’entorn de les famílies vulnerables”.

“Aquesta iniciativa és possible gràcies a la col·laboració d’uns experimentats companys de viatge com les administracions públiques, i els professionals i voluntaris d’ONG com Creu Roja i Càritas, i de moltes altres entitats socials que fan una gran tasca en municipis de tot Espanya”, segons Solà.

Les més d’11.000 persones formades han mostrat un alt grau de satisfacció, xifrat en un 9,2 sobre 10. Les sessions de l’Escola d’Energia són pràctiques i participatives, i s’hi expliquen els principals conceptes de la factura energètica, els ajuts a què poden optar els clients més vulnerables, com el bo social, així com consells per millorar els hàbits i fer un consum més eficient de l’energia.

Vegeu sala de premsa