Llancem un programa formatiu en l’àmbit de l’energia als parcs de Merengue i Carpio

En el seu objectiu per divulgar i sensibilitzar la societat sobre qüestions relacionades amb l’energia i el seu ús eficient, la Fundació Naturgy ha posat en marxa, dins del seu programa formatiu, un programa d’activitats educatives adreçades a alumnes de 3 a 16 anys al parc eòlic de Merengue (a Plasència, Càceres) i el parc fotovoltaic de Carpio (a Carpio del Tajo, Toledo).

L’obertura dels parcs energètics al públic permetrà donar a conèixer l’aposta per les energies renovables de Naturgy, així com conscienciar sobre la complexitat que suposa la generació d’energia i la seva distribució. Aquestes activitats inèdites, a l’abast de la comunitat educativa i de la ciutadania, permetran posar en relleu el treball dut a terme per l’energètica al territori, i afavorir així el desenvolupament del país i especialment dels municipis de Plasència i Carpio del Tajo.

La proposta formativa de la Fundació Naturgy ofereix les eines per comprendre els diferents tipus d’energia i, de manera especial, el funcionament de les energies eòlica i solar. La demanda energètica actual requereix un model de gestió sostenible complex. El parc eòlic de Merengue i el parc fotovoltaic de Carpio oferiran un espai d’aprenentatge per reflexionar sobre l’ús que fem de l’energia, a més de fomentar hàbits de consum eficient i afavorir una presa de consciència de respecte i compromís amb el medi ambient per un futur millor per a tothom.

Per conèixer-ne més detalls i reservar una activitat formativa als parcs energètics de Merengue i Carpio, pots contactar-nos a educacionfundacion@naturgy.com.