Participem en l’Inspirational Festival 2019

La Fundació Naturgy, juntament amb el robot Pepe, van participar el passat 8 d’abril en l’Inspirational Festival 2019, organitzat per IAB Spain i que es va celebrar al Cercle de Belles Arts de Madrid, amb l’objectiu de traslladar l’aposta per la innovació feta per la companyia i de mostrar com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient.

En concret, la Fundació va col·laborar amb aquest festival amb el joc multimèdia denominat Cleanairs, que desafia els participants a crear accions que ajudin a millorar la qualitat de l’aire de la ciutat, partint de la disposició de quatre regidories hipotètiques representades sobre una taula interactiva.

Durant les partides, els participants assumeixen el repte d’impulsar polítiques públiques sobre energia, urbanisme, mobilitat, neteja i gestió de residus. Les propostes que es van generant es projecten en temps real en pantalles, per poder comparar les diferents opcions plantejades pels participants i valorar les conseqüències de les decisions preses per cada equip.

L’esdeveniment Inspirational impulsa el desenvolupament de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a Espanya i reconeix la qualitat i l’excel·lència dels treballs realitzats en aquesta indústria, alhora que dona a conèixer, de primera mà, els casos d’èxit, les tendències i les noves oportunitats de negoci en el sector.