Per tercer any, la Fundació Gas Natural Fenosa participa en el Programa 4º ESO + Empresa de la Comunitat de Madrid

Del 17 al 20 d’abril, la Fundació Gas Natural Fenosa va participar, per tercer any consecutiu, en el Programa 4º ESO + Empresa de la Comunitat de Madrid.

Aquesta iniciativa de la Direcció General d’Educació Infantil, Primària i Secundària, en col·laboració amb les cinc direccions d’Àrea Territorial, té l’objectiu d’apropar el sistema educatiu i el món laboral mitjançant estades educatives en empreses i institucions. Es tracta d’una activitat extraescolar voluntària que promou que els joves alumnes estiguin més ben preparats per prendre decisions sobre el seu futur acadèmic i professional.

Durant les quatre jornades que es van celebrar a les seus de Gas Natural Fenosa, els alumnes participants van visitar diferents instal·lacions del Grup i van rebre xerrades sobre les diferents àrees de la corporació, a fi de conèixer, en primera persona, les tasques que s’hi duen a terme i els perfils professionals que es requereixen en la multinacional energètica. Durant l’última jornada, els alumnes van visitar el Museu Bolarque de la Fundació Gas Natural Fenosa, a Guadalajara, que els va permetre introduir-se en la història d’una empresa amb més de 175 anys d’història i descobrir l’acció social, cultural i educativa desenvolupada des de la Fundació.