La presència de Naturgy a Europa, Llatinoamèrica i Àfrica ha propiciat que la Fundació tingués ja des dels seus inicis una oberta vocació internacional, amb un plantejament clarament respectuós amb la personalitat de cada país on desenvolupa les activitats.

En tot cas, les accions de la Fundació compleixen simultàniament tres característiques, són accions coherents amb la línia de la Fundació, reflecteixen l’evolució de les societats locals de Naturgy i són una aportació positiva a la dinàmica ciutadana del país concret on es duen a terme.

L’intercanvi de coneixements i d’experiències entre els diferents programes de la Fundació és un altre element d’enriquiment global de l’activitat desenvolupada.

Els països on s’estan fent activitats són: l’Argentina, Colòmbia, Costa Rica, el Brasil, Mèxic, Algèria, el Marroc, Itàlia, Moldàvia i Sud-àfrica.

Veure les activitats que desenvolupem en l’àmbit internacional

Publicacions

Veure les publicacions de tots els països on estem fent activitats

Veure les notícies de tots els països on duem a terme activitats