Informe 2018. El sector espanyol del gas natural en xifres

El sector gasista en gairebé tots els països, i sens dubte a Espanya, és un sector àmpliament regulat. Per això, diversos organismes públics i institucions en controlen i supervisen les activitats i els resultats. Com a conseqüència, cada any es produeix una publicació molt elevada de dades tècniques, operatives i econòmiques de l’activitat del sector que –literalment– inunden l’atenció dels responsables de les empreses, dels mitjans de comunicació i del públic en general. A Espanya sobresurten per la seva importància les publicacions del Ministeri encarregat dels assumptes energètics, dels organismes reguladors, de l’operador del sistema i de les mateixes empreses. Davant d’aquesta situació, la Fundació Naturgy ha decidit iniciar la publicació anual d’un informe que reculli, agrupi i presenti de manera àmplia, omnicomprensiva i senzilla les dades del sector gasista espanyol de cada any natural, recalcant especialment les de naturalesa econòmica.

Autors

Fundación Naturgy