Històric d'activitats

• Curs formatiu virtual adreçat a docents i alumnes de formació professional sobre el funcionament i les aplicacions de les càmeres termogràfiques en l’edificació i la rehabilitació sostenible

Com a complement al Programa de Formació Professional en Edificació i Rehabilitació Sostenible, oferim una sessió formativa virtual sobre el funcionament i les aplicacions de les càmeres termogràfiques aplicades a l’edificació i la rehabilitació sostenible.

• Energy Challenge. Móstoles, Madrid. Del 1 al 5 de febrero de 2021

Te invitamos a reflexionar sobre el futuro de la energía en una experiencia innovadora que llegará a Móstoles. Del 1 al 5 de febrero, el Energy Challenge se instalará en la Avda. Portugal con Avda. de la Constitución, donde recibirá visitas de centros educativos y público general de 9 a 14 h y de 16 a 19 h.

Més informació
  • Webinar del estudi “Una descarbonización eficiente en costes”

Et convidem a participar en el nou webinar sobre l’estudi “Una descarbonització eficient en costos” el dia 3 de desembre a les 14: 00h

Més informació
  • Webinar presentació del llibre “Hidrogen. Vector energètic d’una economia descarbonitzada”

Et convidem a participar per webinar a la presentació del llibre “Hidrogen. Vector energètic d’una economia descarbonitzada” El proper dijous 5 de novembre a les 16h (hora espanyola).

• Energy Challenge. Lugo, Cantabria. Del 3 al 6 de novembre de 2020

Et convidem a reflexionar sobre el futur de l’energia en una experiència innovadora que arribarà a Lugo. Els dies 3 i 6 de novembre, l’Energy Challenge s’instal·larà a la Praza Horta do Seminari, on rebrà visites de centres educatius i públic general de 9 a 14 hi de 16 a 19 h.

Més informació
  • Webinar presentació de l’estudi “Canvi climàtic. Bases científiques i qüestions a debat “

Et convidem a participar per webinar a la presentació de l’estudi “Canvi climàtic. Bases científiques i qüestions a debat”, el proper 29 d’octubre a les 16: 00h CET (11.00 ET)

Més informació
  • Seminari web presentació del llibre “Sector coupling. Una visión para España”

Et convidem a participar per seminari web a la presentació de l’estudi “Sector coupling. Una visión para España”, dimarts vinent, 6 d’octubre, a les 16 h (hora espanyola).

Més informació
  • Seminari “Canvi de model energètic per millorar la qualitat de l’aire”. Sevilla

Ens complau convidar-te a la jornada sobre el “Canvi de model energètic per millorar la qualitat de l’aire”, organitzada en col·laboració amb l’Agència Andalusa de l’Energia, en què participaran diversos experts destacats del sector.

Més informació
  • Seminari “Rehabilitació energètica: de les estratègies polítiques a la pràctica”. Barcelona

Ens complau convidar-te a la jornada sobre “Rehabilitació energètica: de les estratègies polítiques a la pràctica”, organitzada en col·laboració amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, en la qual participaran diversos experts destacats del sector.

Més informació
  • Talkson “Desenvolupant la transició energètica i el paper del gas natural”, amb Vaclav Smil. Madrid

La Fundació Naturgy té el plaer de convidar-te al segon talkson, en què Vaclav Smil descriurà les característiques de les transicions energètiques al llarg de la història i analitzarà el paper que ha de desenvolupar el gas natural en la transició actual.

Més informació
  • Activitat “XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid: Visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque”

La Fundació Naturgy se suma a la XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid oferint una visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque.

• Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Barcelona

Amb motiu de la celebració de la 24a edició de la Setmana de la Ciència, impulsada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta en IDAEA-CSIC del 8 al 17 de novembre de 2019.