Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Barcelona

Amb motiu de la celebració de la 24a edició de la Setmana de la Ciència, impulsada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta en IDAEA-CSIC del 8 al 17 de novembre de 2019.

Energy Challenge. Lugo, Cantabria. Del 3 al 6 de novembre de 2020

Et convidem a reflexionar sobre el futur de l'energia en una experiència innovadora que arribarà a Lugo. Els dies 3 i 6 de novembre, l'Energy Challenge s'instal·larà a la Praza Horta do Seminari, on rebrà visites de centres educatius i públic general de 9 a 14 hi de 16 a 19 h.

Energy Challenge. Móstoles, Madrid. Del 1 al 5 de febrero de 2021

Te invitamos a reflexionar sobre el futuro de la energía en una experiencia innovadora que llegará a Móstoles. Del 1 al 5 de febrero, el Energy Challenge se instalará en la Avda. Portugal con Avda. de la Constitución, donde recibirá visitas de centros educativos y público general de 9 a 14 h y de 16 a 19 h.