Impartim formació sobre l’ús de les càmeres termogràfiques en l’edificació i la rehabilitació sostenible a alumnes de formació professional de l’Escola del Treball de Barcelona

IMG-20220214-WA0002 Educació i divulgació

En el marc del Curs en Edificació i Rehabilitació Sostenible del seu Programa de Formació Professional per a l’Ocupabilitat, la Fundació Naturgy va participar en una sessió formativa presencial de les Jornades Tècniques adreçades a alumnes del cicle formatiu de grau superior en projectes d’edificació de l’Escola del Treball, un centre de formació postobligatòria de referència a Barcelona.

Aquest curs formatiu que la Fundació ja ha impartit virtualment a docents i alumnes de formació professional de les vuit comunitats autònomes col·laboradores tracta sobre el funcionament de les càmeres termogràfiques aplicades a l’edificació i la rehabilitació sostenible, i permet que els participants del curs aprenguin el funcionament d’aquesta tipologia d’instruments d’última generació que milloren l’aïllament dels edificis i, per tant, afavoreixen l’estalvi energètic. La formació estarà conduïda per Carlos Regás, d’Adler Instrumentos.

Des de la seva posada en marxa el 2018, durant el curs 2021-22 seran més de 9.000 els alumnes beneficiaris del Programa de Formació Professional per a l’Ocupabilitat de Fundació Naturgy. Amb l’objectiu de complementar els coneixements tècnics ja impartits virtualment en aquest curs, Fundació Naturgy llançarà, durant el 2022, el tercer volum de la col·lecció de llibres teoricopràctics “Vocational Education and Training in Energy. Formación profesional para la empleabilidad”, titulat Edificación y rehabilitación sostenible, i l’adaptació de la publicació a un curs en format aprenentatge digital, juntament amb la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).