La Fundació Naturgy, col·laboradora solidària dels XI Special Olympics Catalunya

special-olympics-museu-gas2018 Educació i divulgació

Després de col·laborar en la presentació de la proposta, la Fundació Naturgy donarà suport als XI Jocs Special Olympics, que se celebraran a la Seu d’Urgell i a Andorra la Vella del 4 al 7 d’octubre.

Aquesta important cita esportiva per a les persones amb discapacitat intel·lectual disposarà, a més de les disciplines competitives, d’un espai de lleure i activitats paral·leles per als més de 1.500 participants i assistents de més d’un centenar de països.

Amb l’objectiu que la seva acció social i cultural sigui accessible a tots els col·lectius de la societat, la Fundació Naturgy col·laborarà en aquesta festa de l’esport inclusiu oferint l’exposició mòbil Energytruck i activitats culturals entorn de l’ús responsable de l’energia. A més, la Fundació farà brillar la torxa olímpica en el seu recorregut per diferents municipis catalans i durant els esdeveniments d’inauguració i clausura.