Programa de Formació per a l’Exportació

La Fundació, juntament amb la Cambra Algeriana de Comerç i Indústria (CACI) i l’Escola de Negocis de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, van organitzar el Programa de Formació per a l’exportació.

El programa té com a objectius:

• Contribuir a potenciar la capacitat d’exportació de les empreses algerianes.
  • Respondre a les demandes d’especialització dels professionals algerians dins de l’àmbit del comerç internacional perquè els permeti assumir els reptes de la política comercial internacional en un entorn multicultural.

Es combinen tres formes d’acció:

1. Programa de formació en el marc de l’exportació comercial, desenvolupat a Alger.

2. Programa de seminaris internacionals especialitzats, desenvolupats a Alger.

3. Visita d’estudis i fi de programa a Barcelona (Barcelona School of Management i Fundació Naturgy).

Aquestes jornades s’emmarquen dins de la col·laboració entre l’Escola de Negocis de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra, la Cambra de Comerç i Indústria d’Alger (CACI) i la Fundació Naturgy, per a l’organització conjunta de programes d’interès en l’àmbit de la formació d’emprenedors a Algèria.

Programas internacionales Fundación Naturgy Argelia

Acord de col·laboració

La sessió de formalització de l’acord de col·laboració entre les tres entitats va tenir lloc a la seu de la Barcelona School of Management de Barcelona el dia 21 de maig de 2015. L’acord el van signar Carme Martinell, directora general de la Barcelona School of Management de l’UPF, Mohamed Chami, director general de la CACI i Manuel Beguer i Mayor, coordinador de projectes internacionals de la Fundació Naturgy.

El mes de març de 2016 va concloure el “Programme de Formation pour l’Export” corresponent al curs 2015/2016, amb una sessió de clausura a la Fundació, presidida per la cònsol general d’Algèria a Barcelona. S’està preparant el nou programa corresponent al curs 2016/2017.

Des de l’any 2007, han participat als seminaris 1.000 emprenedors i 50 formadors d’emprenedors.

Obertura de les jornades de Barcelona del Programa de formació per a l’exportació

El dimecres, 24 de febrer, va tenir lloc a la seu de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, la sessió inaugural de les jornades a Barcelona, del Programa de formació per a l’exportació. Aquestes jornades s’emmarquen dins de l’acord signat entre la Cambra Algeriana de Comerç i Indústria (CACI).

“Programme de Formation pour l’Export”

El Programa de formació per a l’exportació es va inaugurar diumenge passat, 17 de maig, a la seu de la CACI (Chambre Algerienne de Commerce et d’Industrie) a la ciutat d’Alger. Va ser dirigit pel professor Pere Serra, relationship manager del Departament d’Institucions Financeres Internacionals de “la Caixa” i professor del màster en Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

La Fundació Gas Natural Fenosa organitza a Alger un seminari per a formadors d’emprenedors algerians

El seminari té per objectiu contribuir al desenvolupament i a la formació del teixit empresarial d’Algèria, i a proporcionar als participants l’experiència, les eines i les plantilles per a la preparació i l’execució del seu propi pla de negoci.

La Fundació Gas Natural Fenosa va organitzar a Alger un seminari sobre com posar en marxa un pla d’empresa

El seminari es va organitzar en col·laboració amb la Cambra Algeriana de Comerç i Indústria (CACI), l'”Association de Femmes Algériennes Managers et Entrepreneurs (AME)” i la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra.

La Fundació Gas Natural Fenosa organitzarà un nou seminari a Algèria

La Fundació Gas Natural Fenosa, en col·laboració amb la Cambra Algeriana de Comerç i d’Indústria, organitzarà un nou seminari a la ciutat d’Alger (Algèria).