Rafael-Villaseca

Rafael Villaseca Marco

• President

Va néixer a Barcelona el 1951. És enginyer industrial, especialitzat en Organització Industrial, per la Universitat Politècnica de Catalunya i MBA per l’IESE, de la Universitat de Navarra. Ha estat conseller delegat de Naturgy des del gener de 2005 fins al febrer de 2018. Anteriorment va ser conseller d’Enagás, conseller-director general del Grup Panrico, president de Túneles y Accesos de Barcelona, S.A. (TABASA), president de Túnel del Cadí, S.A.C., president de Gestión de Infraestructuras, S.A., president del Grup INISEL (actualment Grup INDRA), conseller delegat de Nueva Montaña Quijano, S.A., conseller de Naturgy, conseller d’Amper, S.A. i conseller delegat d’Unión Fenosa. També ha estat president de l’Associació d’Antics Alumnes de l’IESE.

jordi-garcia-tabernero_

Jordi Garcia Tabernero

• Vicepresident

Va néixer el 1964, a Barcelona. És llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona, i PADE per l’IESE. També ha cursat el Programa de Comunicació Empresarial de IESE-Universitat de Navarra a Madrid, així com el Màster de Desenvolupament Directiu en l’Administració Pública d’ESADE. Ha exercit diferents responsabilitats en l’àmbit de la comunicació en l’Administració Pública autonòmica i municipal; així com en diversos mitjans de comunicació. Va ingressar en la companyia l’any 2004, i des d’aleshores ha estat director de Comunicació i Relacions Institucionals. Des d’abril de 2017 és també vicepresident de la Fundació Naturgy. Al maig de 2009 va ser nomenat director general de Comunicació i Relacions Institucionals. També és President del Comitè de Comunicació de l’Associació Espanyola d’Indústries del Gas (Sedigas). President de l’Associació de Directius de Comunicació de Catalunya des de la seva constitució a l’octubre de 2007, fins al març de 2016 i President d’Honor de l’Associació des de desembre de 2017.

Rosa Maria Sanz

Rosa María Sanz García

• Patrona

Va néixer a Plasencia (Càceres) el 1969. Va estudiar Enginyeria Superior Industrial a la Universitat Politècnica de Madrid, Màster Business Sènior Executive per ESADE. Màster Global CEO per IESE i curs d’Economia del Sector Elèctric per la Universitat Carlos III de Madrid. La seva trajectòria professional es va iniciar a Xarxa Elèctrica d’Espanya. El 1999 es va incorporar a Gas Natural Fenosa procedent de la Companyia Operadora del Mercat Espanyol de l’Electricitat. Ha exercit com a directora de Comptes Globals a la Direcció General de Negoci Majorista, ocupant diferents posicions relacionades amb els mercats de l’energia durant els últims 16 anys. L’1 d’abril de 2015 va ser nomenada directora general de Persones i Recursos de Gas Natural Fenosa, i des juliol 2018 és directora general d’Infraestructures EMEA a Naturgy.

Antoni-Peris-Mingot

Antoni Peris Mingot

• Patró

Va néixer el 1956 a Barcelona. És enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Barcelona i PADE per l’IESE. Es va incorporar el 1984 al Grup Gas Natural i part de la seva trajectòria professional discorre en els negocis del Grup Gas Natural de Colòmbia i Argentina, entre els anys 1992 i 2005. En 2005 va tornar a Espanya per ocupar la direcció general de Transport i Distribució a Espanya i després es converteix en el director general de Negocis Regulats fins a juliol de 2018. Des d’inicis de 2007 fins a juliol de 2018 ha estat president de l’Associació Espanyola del Gas (Sedigas) i membre del Board de Eurogas i l’Executive Committee de la IGU (International Gas Union). Actualment és director general de Recursos Corporatius de Naturgy.

manuel-fernandez2

Manuel Fernández Álvarez

• Patró

Enginyer de Mines per la Universitat Politècnica de Madrid i màster en Direcció i Administració d’Empreses per l’Institut d’Empresa de Madrid. Va treballar a Red Eléctrica d’Espanya i al Ministeri d’Indústria i Energia. Posteriorment, va ser director comercial a ENAGAS i després es va incorporar a Naturgy, llavors Gas Natural, on al maig de 2005 va ser nomenat director general de Negocis Majoristes del Grup. Des de juny de 2018 és Chief Operating Officer de Gas & Power. Així mateix, és president de Vayu Ltd d’Irlanda, conseller d’EcoEléctrica de Puerto Rico, conseller de l’Operador del Mercat Ibèric d’Energia-Pol Espanyol (OMIE) i Pol Portuguès (OMIP) i conseller de l’Operador del Mercat Ibèric de Gas (MIBGAS) . Ha estat consultor de la Unió Europea per a la reestructuració dels sectors energètics dels països de l’est d’Europa i professor de la Universitat Carlos III de Madrid.

Jon Ganuza

• Patró

Va néixer el 1973 a Saragossa. És enginyer industrial, especialitzat en electricitat, i llicenciat en ciències físiques per la Universitat de Saragossa i executive MBA per l’IESE. La seva trajectòria professional es va iniciar a BSH Hausgeräte, continuant en AT Kearney i Deloitte. Es va incorporar a la multinacional energètica el 2008 a la Direcció d’estratègia i desenvolupament on va ocupar diferents càrrecs. Al juliol de 2018 va ser nomenat encarregat de controlling de Naturgy.

Manuel-Garcia-Cobaleda

Manuel García Cobaleda

• Secretari

Va néixer a Salamanca el 1968. És llicenciat en dret per la Universitat Complutense de Madrid, i va obtenir el Premi Extraordinari de Llicenciatura el curs 1990/1991 i el Premi al Millor Expedient de la Universitat Complutense a les facultats de ciències socials el 1992. García Cobaleda és advocat de l’Estat des del 1994 i va cursar el programa de Desenvolupament de Directius de l’IESE el 2001. Va ser cap dels Serveis Jurídics de l’Estat a Zamora, Lleó i Madrid entre els anys 1994 i 1998. Durant 1998 i 1999 va ser assessor de la ministra de Medi Ambient. El 1999, es va incorporar al grup com a director dels Serveis Jurídics de Comercialització i, el juliol de 2005, va ser nomenat director de Serveis Jurídics del Grup. Des de 2010 és, a més, secretari del consell d’administració de Naturgy Energy Group S.A.

maria-eugenia-coronado-web

María Eugenia Coronado

• Director General

Llicenciada en Contaduría Pública per la Pontifícia Universitat Javeriana de Bogotà. Es va incorporar a Naturgy el 2001, com a directora Econòmic-Financera de diversos negocis a Llatinoamèrica. Posteriorment, va exercir de directora financera a Itàlia i el 2007 va tornar a Llatinoamèrica com a directora de gestió i posteriorment directora d’Ingressos regulats Llatinoamèrica i Data Officer de Llatinoamèrica.