Rafael-Villaseca

Rafael Villaseca Marco

• President

Va néixer a Barcelona el 1951. És enginyer industrial, especialitzat en Organització Industrial, per la Universitat Politècnica de Catalunya i MBA per l’IESE, de la Universitat de Navarra. Ha estat conseller delegat de Naturgy des del gener de 2005 fins al febrer de 2018. Anteriorment va ser conseller d’Enagás, conseller-director general del Grup Panrico, president de Túneles y Accesos de Barcelona, S.A. (TABASA), president de Túnel del Cadí, S.A.C., president de Gestión de Infraestructuras, S.A., president del Grup INISEL (actualment Grup INDRA), conseller delegat de Nueva Montaña Quijano, S.A., conseller de Naturgy, conseller d’Amper, S.A. i conseller delegat d’Unión Fenosa. També ha estat president de l’Associació d’Antics Alumnes de l’IESE.

Rafael-Villaseca

Jordi Garcia Tabernero

• Vicepresident

Va néixer el 1964 a Barcelona. És llicenciat en ciències de la informació per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha cursat el programa d’alta direcció d’empreses (PADE) de l’escola de negocis IESE a Barcelona i el programa de comunicació empresarial d’IESE-Universitat de Navarra a Madrid, així com el màster de desenvolupament directiu en l’administració pública d’ESADE. Actualment és president del Comitè de Comunicació de l’Associació Espanyola d’Indústries del Gas (Sedigas); membre del Comitè de Comunicació de l’Associació Europea d’Indústries del Gas (Eurogas); membre del Comitè de Gabinets de Comunicació del Col·legi de Periodistes de Catalunya i president de l’Associació de Directius de la Comunicació de Catalunya. Va entrar a la companyia l’any 2004, i el maig de 2009 va ser nomenat director general de Comunicació i Relacions Institucionals.

Rosa-Sanz

Rosa María Sanz García

• Vocal

Va néixer a Plasència, Càceres, el 1969. És enginyera industrial, especialitzada en electricitat, per la Universitat Politècnica de Madrid i màster en economia en el sector elèctric per la Universitat Carlos III de Madrid. Ha cursat un Senior Executive Program per ESADE, així com el Programa de Desenvolupament Gerencial de Naturgy. La seva trajectòria professional es va iniciar a Red Eléctrica de España, al Departament de Planificació de l’Explotació. Es va incorporar a la multinacional energètica el 1999, procedent de la Companyia Operadora del Mercat Espanyol de l’Electricitat. Ha exercit com a directora de Comptes Globals en la direcció general de Negoci Majorista, i ha ocupat diferents càrrecs relacionats amb els mercats de l’energia durant els últims setze anys. L’1 d’abril va assumir la direcció general de Recursos i Persones.

Antoni-Peris-Mingot

Antoni Peris Mingot

• Vocal

Va néixer el 1956 a Barcelona. És enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i PADE per l’IESE. Es va incorporar al Grup el 1984 i va exercir càrrecs de responsabilitat en diferents àrees de Catalana de Gas, fins que el 1992 es va traslladar a l’Argentina com a director tècnic de Gas Natural BAN, on més tard es responsabilitzà de la Direcció General. Posteriorment va ser nomenat country manager a les companyies del Grup a Colòmbia i l’Argentina, i el 2005 va tornar a Espanya per ocupar la Direcció General de Transport i Distribució a Espanya. Des del novembre de 2006 ha estat director general de Negoci Regulat de Naturgy. El febrer de 2007 va ser nomenat president de l’Associació Espanyola del Gas, Sedigas.

Daniel López Jordá

• Vocal

Va néixer a Barcelona al 1957. És Enginyer Industrial per la ETS d’Enginyers Industrials de Terrassa, de la Universitat Politècnica de Barcelona, i diplomat en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE.

Es va incorporar al grup al 1982, ocupant a Espanya diverses posicions, entre les quals, la de delegat de Clients Industrials i delegat de la Zona Sud de Catalunya. Al 1998 es va traslladar a Mèxic , on va asumir el càrrec de director de Grans Clients. Posteriorment, al 2002, va ser nomenat Country Manager de Brazil i, al 2007, Country Manager d’Itàlia.

Va ocupar el càrrec de director de Distribució de Gas des de setembre de 2009, i al setembre de 2010 va ser nomenat director general de Negocis Minoristes d’Energia del grup.

Manuel-Garcia-Cobaleda

Manuel García Cobaleda

• Secretari

Va néixer a Salamanca el 1968. És llicenciat en dret per la Universitat Complutense de Madrid, i va obtenir el Premi Extraordinari de Llicenciatura el curs 1990/1991 i el Premi al Millor Expedient de la Universitat Complutense a les facultats de ciències socials el 1992. García Cobaleda és advocat de l’Estat des del 1994 i va cursar el programa de Desenvolupament de Directius de l’IESE el 2001. Va ser cap dels Serveis Jurídics de l’Estat a Zamora, Lleó i Madrid entre els anys 1994 i 1998. Durant 1998 i 1999 va ser assessor de la ministra de Medi Ambient. El 1999, es va incorporar al grup com a director dels Serveis Jurídics de Comercialització i, el juliol de 2005, va ser nomenat director de Serveis Jurídics del Grup.

Manti-Sola

Martí Solà Sugrañes

• Director general

Va néixer el 1956 a Tarragona. És enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i PDD per l’IESE. Es va incorporar a Naturgy el 1986 on va començar desenvolupant la seva activitat a l’Àrea Tècnica de Distribució. Posteriorment va exercir els càrrecs de director de Distribució de la Zona Est, director de la Unitat de Manteniment, director d’Operacions i director de Gestió de la Xarxa de Gas.

Va ser nomenat director general de la Fundació Naturgy l’abril de 2013.