Desenvolupem programes socials per pal·liar la vulnerabilitat energètica i impulsem activitats tècniques, formatives i divulgatives per comprendre els reptes ambientals del planeta i moure la societat a l’acció.

Energia i mediambient

Posa’t al dia amb els nostres darrers informes i publicacions
sobre el sector energètic.

Acció social

Descobreix els programes de vulnerabilitat que duem
a terme per ajudar els que més ho necessiten.

Educació i divulgació

Accedeix als nostres programes i recursos digitals i
presencials sobre energia i sostenibilitat.

ico_check_naranja (1)Promovem un debat rigorós sobre els reptes de la transició energètica, amb seminaris i publicacions.

ico_check_naranja (1) Més d’una vintena de jornades, informes i publicacions el 2019.

Saber més

ico_check_naranja (1) Més de 90.000 persones es beneficien dels nostres programes socials.

ico_check_naranja (1) Hem rehabilitat ja més d’un miler d’habitatges de famílies vulnerables.

Saber més

ico_check_naranja (1) Contribuïm a la formació de les noves generacions amb el nostre programa Efigy Education.

ico_check_naranja (1) Més de 200.000 persones s’han beneficiat de les nostres activitats.

Energia i mediambient

Posa’t al dia amb els nostres darrers informes i publicacions sobre el sector energètic.

ico_check_taronja (1)Promovem un debat rigorós sobre els reptes de la transició energètica amb seminaris i publicacions.

ico_check_taronja (1) Més d’una vintena de jornades, informes i publicacions el 2019.

Saber más

Acciósocial

Descobreix els programes de vulnerabilitat que duem a terme per ajudar els que més ho necessiten.

ico_check_taronja (1) Més de 90.000 persones es beneficien dels nostres programes socials.

ico_check_taronja (1) Hem rehabilitat ja més d’un miler d’habitatges de famílies vulnerables.

Educació idivulgació

Recursos digitals i programes presencials per aprendre sobre energia i sostenibilitat.

ico_check_taronja (1) Contribuïm a la formació de les noves generacions amb el nostre programa Efigy Education.

ico_check_taronja (1) Més de 200.000 persones s’han beneficiat de les nostres activitats.

Coneix millor la Fundació

Centre de coneixement

Fons Solidari

Saber més